iPhone 4 16gb jailbreak (noob) vragen discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Mijn naam is Robin En zit al enige tijd na te denken om mijn iPhone te jailbreaken alleen heb ik zelf echt geen flauw ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4 16gb jailbreak (noob) vragen
Hallo,
Mijn naam is Robin En zit al enige tijd na te denken om mijn iPhone te jailbreaken alleen heb ik zelf echt geen flauw idee hoe het moet dus vraag om wat hulp. Ik zie allemaal dingen voorbij komen met bewaren dumpen, en dergelijke. Er zullen ervoor mij vast wel meer die dit gezegd hebben maar ik kom er niet uit. Ik heb zelf genoeg computer ervaring dus dat moet geen probleem zijn. dus waar begin ik ? (zit op dit Moment op de laatste firmware. heb nog meer vragen maar wil eerst het jailbreaken door hebben. Mvg, Robin |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
4.3.3 (uit je profiel) is niet de laatste firmware...
Draai je 4.3.3 of 5.1?
|
|||
|
|||
Ik ga er vanuit dat je 5.1 hebt je kan daarmee wel je iPhone jailbreaken alleen is deze dan wel tethered dwz dat als je je iPhone uitzet of reset je hem alleen nog aan kan krijgen mbv een computer.
De jailbreaken kun je doen met het programma redsn0w. Gewoon downloaden en uitvoeren |
|
|||
|
|||
hallo, Maar moet ik niets unlocken Heb gewoon t-mobile abbo dus denk simlocked door t-mobile weet niet waar ik dat kan controleren.
Las ook dingen van baseband enzo ? Wat houd dat in of heb je daar niets mee te maken Dat tethered en untethered had ik wel al door, zijn ze ermee bezig om 5.1 te jailbreaken ? Neem aan van wel. Maar ik wil wel een backup hebben zodat als ik terug ga naar originele software. En hoe zit het met Apps houd je dezelfde instellingen bijv. Bij spelletjes ? Of kan je niet meer online met gamecenter ? Zou lullig zijn als je alles kwijt raakt. ik zal eerdaags weer ff rond neusen, bedankt Laatst gewijzigd door 0daro0; 04-04-12 om 08:45. |
|
||||
|
||||
Mijn vraag is hier mogelijk misplaatst.
Maar een leuk antwoord zou niet misstaan. Op mijn iPone draaid momenteel firmware 5.1.1 met Jailbreak En ben van de situatie (momenteel) méér dan tevreden. Omdat het mogelijk is, in de toekomst niet meer te kunnen JBen, hierna een vraag. Ik heb de Evasion tool gedownload + de 6.1.2 firmware. En bewaar deze op de mac. Stel: ik wens over enkele maanden naar mijn opgeslagen firmware te upgraden en te jailbreaken. Zal dit dan nog kunnen. Alvast bedankt voor de hulp en info Groeten aan alle iPhone club users en lezers |
|
|||
|
|||
Alles je ook nog de SHSH hashes opslaagt. Lokaal met TinyUmbrella en automatisch bij Cydia dan zou dat eventueel in de toekomst kunnen lukken. Op dit ogenblik kan je nog niet veel doen met de SHSH hashes icm. iOS 6.x.x
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Iphone 4 16GB jailbreak | thebuster | Jailbreak | 1 | 26-01-11 17:11 |
Iphone 3GS blijft om herstel vragen na jailbreak | spdfrk | Archief | 1 | 28-01-10 00:10 |
Jailbreak Iphone 16Gb | Flock | Archief | 2 | 01-03-09 12:07 |
Noob met wat vragen | peynir201 | Archief | 2 | 13-10-08 14:29 |
Enkele vragen betreft jailbreak Iphone 3G | dborneman | Archief | 1 | 07-10-08 02:24 |
|
|