Jailbreak release notification!? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Onlangs is van mijn iphone 4 de oorspeaker kapot gegaan, ik kon de andere niet horen tijdens het bellen zij mij wel, ook geen kiestoon ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Jailbreak release notification!?
Onlangs is van mijn iphone 4 de oorspeaker kapot gegaan, ik kon de andere niet horen tijdens het bellen zij mij wel, ook geen kiestoon niks.
Verder werkte alle functies en als ik hem op luidspreker zette kon ik de andere wel gewoon horen. Had nog garantie dus ik terug naar de mediamarkt viel onder de garantie en ze konden hem repareren dit duurde enkel 3 weken. Toch maar gedaan aangezien altijd bellen op speaker ook niet echt relaxed is Nu heb ik eindelijk na 3 langen weken wachten, mijn iphone weer terug gerepareerd helaas hebben ze er ook gelijk de nieuwste firmware op gezet 5.1. Deze is nu nog niet untethered te jailbreaken Wachten dan maar tot deze wordt vrijgegeven . . . Nu vroeg ik me af bestaan er zoiets als een jailbreak release notification per mail ofzo . .?? Of checken jullie simpelweg elke dag deze site om te kijken of die is vrijgegeven? Of andere manieren hoe doe jij dit? Groetjes Jantje123 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Push Notification werkt niet meer (GEEN JAILBREAK) | Donjunior | Jailbreak | 4 | 07-11-11 14:14 |
Greenpois0n release notification email | Francis78 | Archief | 23 | 07-10-10 23:45 |
Release Date comex new jailbreak | Golfje | Chat en geruchten | 11 | 10-09-10 02:46 |
Untethered iPhone 3.1.3 Jailbreak Release on April 12? | Maestroo | Archief | 137 | 23-04-10 11:53 |
Jailbreak release voor 1.1.3 vandaag of morgen?! | theory18 | Archief | 0 | 25-01-08 00:32 |
|
|