Redsnow Downloaden discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik probeer vandaag al een tijdje Redsnow 0910b8b te downloaden. Maar het lukt me niet. Iemand anders een andere link inplaats de originele link waar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Redsnow Downloaden
Ik probeer vandaag al een tijdje Redsnow 0910b8b te downloaden. Maar het lukt me niet. Iemand anders een andere link inplaats de originele link waar redsnow gedownload wordt.
Dank |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Niks mis met de downloadlink op het dev-team blog...
|
|||
|
|||
Nee dat klopt maar ik mag hem niet saven naar me computer ????
|
|
||||
|
||||
Van wie of wat niet?
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
als ik naar die dev-team blog gaat en ik klik op de link voor redsnow 0910b8b for windows, dan komt er een volgende windows waar staat "Klik hier om de bijlage te downloaden". Ik klik daarop en dan duurt het al lang dat die vraagt wil je hem opslaan. Dan krijg ik de melding om hem op te slaan en ik klik daarop maar er gebeurd nix. Hij staat wel in me download lijst maar mag hem niet opslaan. Heb met de vorige versies geen problemen gehad.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 8 mei 2012 om 16:25 ---------- @wouter1981 ik ben de Administrator. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 8 mei 2012 om 16:48 ---------- Nou ik snap er van. Ik mag alles gewoon downloaden behalve Redsnow. Ik heb maar even downloadmanager geinstalleerd en nu heb ik hem wel. Iedergeval bedank voor het mee denken. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Redsnow | wwl | Jailbreak | 5 | 10-12-10 22:18 |
iPod touch: Redsnow | Keen | Jailbreak | 2 | 14-10-10 17:47 |
redsnow | pattaya | Archief | 2 | 26-08-09 17:40 |
Windows: App downloaden - verwijderen - opnieuw downloaden | tobyzitz | iTunes | 2 | 28-06-09 11:54 |
Muziek: Automatisch muziek downloaden / itunes biblitotheek downloaden | xBram | Muziek, foto & video | 7 | 25-11-08 15:22 |
|
|