Jailbreak geeft beter signaal bereik? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) In huis heb ik meestal maar één blokje bereik. Ik installeerde zonet de Absinthe jailbreak met Cydia. Het viel mij direct op! Ipv één blokje ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() In huis heb ik meestal maar één blokje bereik.
Ik installeerde zonet de Absinthe jailbreak met Cydia. Het viel mij direct op! Ipv één blokje heb ik er nu 4 ... :confuser: Heeft er nog iemand deze ervaring? Ik heb eventjes zitten zoeken op het forum hier, maar vond er niets over. /ik ga uiteraard wat testen uitvoeren zoals bij het bellen enzovoorts. |
|
|
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik merk helemaal geen verschil op mijn iPhone 4S. Anderen berichten dan weer op het forum dat de ontvangst juist slechter is.
Het zal zo zijn als met de accu ![]() |
|
|||
|
|||
![]() De wondere wereld van Apple inderdaad
![]() |
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Volgens mij klopt dat, had binnen meestal geen of 1 streepje, zijn er nu twee en af en toe zelfs 3 !
|
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: iPhone 3G 4.2.1 cw, geen bereik/signaal??? | flashingst | Jailbreak | 5 | 15-02-11 20:52 |
Beter bereik bij iOS 4.2.1 | Clyn | iPhone algemeen | 4 | 25-11-10 18:37 |
Beter bereik T-Mobile | rainking | T-Mobile | 2 | 10-07-10 11:34 |
FW 3.1: beter (3G/Wi-Fi) bereik? | XIII | Wi-Fi | 10 | 11-09-09 12:50 |
Bereik T-Mobile beter met OS 3.0? | Caspar | T-Mobile | 10 | 28-06-09 22:27 |
|
|