Absinthe 2.0.2 iphone 4 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste jailbreakvrienden, Na de waarschuwing om mijn iphone 4 niet te updaten tot er een nieuwe versie van absinthe uit zou komen heb ik ten ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Absinthe 2.0.2 iphone 4
Beste jailbreakvrienden,
Na de waarschuwing om mijn iphone 4 niet te updaten tot er een nieuwe versie van absinthe uit zou komen heb ik ten harte genomen. Nu dan het grote moment... Helaas niet. Absinthe 2.0.2 loopt al vroeg in het proces vast. Al van alles geprobeerd. Als admin uitvoeren, opnieuw opstarten van zowel laptop als iphone en zelf opnieuw downloaden en installeren van absinthe. Niks werkt. Heeft iemand nog ideeën? Ik ben geloof ik de enige met dit probleem, want ik zie het nergens terug op dit (en andere) forums. Alvast bedankt!!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Eerst backuppen dan herstellen daarna jailbreaken en dan backup terugzetten
|
|
|||
|
|||
Allemaal gedaan volgens de regeltjes....
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
mij lukt het niet om te jailbreak. krijg de melding dat de jailbreak al gedaan is. iemand tips plz?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Terug naar "Af", iPhone herstellen en geen backup terugzetten en dan Absinthe 2.0.2 uitvoeren. |
|
|||
|
|||
oow ok. maar met herstellen? wat gebeurt er dan? ik krijg toch geen ouwe shit terug enzo toch?
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Absinthe 2.0.2 herkent mijn iPhone 4 niet | Nileez | Jailbreak | 30 | 06-06-12 15:06 |
iPhone: untethered jailbreak met absinthe 2.0 mislukt want iphone not activated | Muug | Jailbreak | 1 | 25-05-12 23:32 |
|
|