geen Wi-Fi en geen simkaart discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi , ik ben een noob in dit (en dacht het zal niet zo moeilijk zijn ) maar ik heb de laatste jailbraik gedaan 5.1.1. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
geen Wi-Fi en geen simkaart
hoi ,
ik ben een noob in dit (en dacht het zal niet zo moeilijk zijn ) maar ik heb de laatste jailbraik gedaan 5.1.1. ik wou me iphone opstarten en ik kom niets meer doen ,alvast bedankt ,, ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 mei 2012 om 21:09 ---------- ik heb het gevonden hoe het moet alleen ik heb nog geen netwerk Laatst gewijzigd door dime; 29-05-12 om 22:08. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Wi-Fi
Hey ik heb ook geen Wi-Fi meer .. elke keer als ik verbinding wil maken blijft het maar laden .. verder niks :S
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4S: Geen simkaart SFR dus geen activatie mogelijk help me alstublieft :'( | ceylanbey | Unlock | 13 | 31-05-12 07:27 |
Iphone 4s herkend simkaart niet 'Geen simkaart' | iPho(w)ner | iPhone algemeen | 11 | 29-03-12 07:29 |
iPhone 4: Help...Na Unlock met Ultrasn0w fouten als 'geen service' 'geen simkaart' T-mobile | freediver007 | Unlock | 9 | 17-08-10 19:27 |
Geen simkaart | vanorsba | iPhone algemeen | 0 | 14-08-08 21:09 |
|
|