hdmi problemen na jailbreak 5.1.1 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) gents ff een vraag, heb de orginele hdmi adapter voor de ipad2 deze heeft altijd gewerkt tot dat ik de software update en jailbreak voor ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
hdmi problemen na jailbreak 5.1.1
gents ff een vraag,
heb de orginele hdmi adapter voor de ipad2 deze heeft altijd gewerkt tot dat ik de software update en jailbreak voor de 5.1.1 heb gedaan. nu krijg ik een melding dat deze accessoire niet geschikt is voor de ipad. luitjes help want ik zit nu in een hotel midden in het niets en wil graag film kijken PLEASE HELP |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ben ik de enige met dit probleem? Hoop het niet
|
|
|||
|
|||
Ik heb het probleem niet (maar daar ben jij geen stap verder mee)
Probeer eens om de dock connector heel voorzichtig schoon te maken met een wattenstaafje en wat alcohol. Als de Ohmse weerstand tussen GND en Pin 21 op de dock connector veranderd door stof of ander vuil kan de genoemde fout optreden. Succes gewenst |
|
|||
|
|||
Nou ik zal het eens proberen, laten we hopen dat het werkt
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipad 2 jailbreak via hdmi op tv geen geluid | goeroe66 | iPad accessoires en onderdelen | 0 | 04-03-12 22:46 |
CBT Nuggets via HDMI | lempke73 | iPhone algemeen | 0 | 27-01-12 08:46 |
av adapter -hdmi kabel | valereVdV | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 14-09-11 11:59 |
HDMI | BT73 | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 25-06-10 00:23 |
|
|