5.1.1 (9B206) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi ,ik weet dat er daar 1000 x al vragen overgeweest zijn , maar ik kon het niet echt vinden hier , daarom deze vragen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
5.1.1 (9B206)
hoi ,ik weet dat er daar 1000 x al vragen overgeweest zijn , maar ik kon het niet echt vinden hier , daarom deze vragen ,
ik heb een 3 gs 16 gb met 5.1.1 (9B206) en modemfirware 05.16.05 ik wil deze gaan jailbreaken ,is deze mannier de juiste ?? ik heb al met TinyUmbrella de SHSHs bloks opgeslaan , nu wil ik Absinthe 2.0.4 gaan jailbreak gaan doen , dan staat Cydia erop , moet ik dan ook de Rocky Racoon 5.1.1 Untether instaleren ? en dat is dat alles ,of moet ik nog iets meer doen ?? me modemfirware blijft dat het zelfde 05.16.05 ? het is de eerste keer en wil eigenlijk geen foute maken , alvast bedankt , grz dime |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Duidelijker gaat het écht niet:
Handleiding: jailbreak iOS 5.1.1 met Absinthe 2.0.1 voor iPhone, iPod touch en iPad (jailbreak) - iPhoneclub.nl |
|
||||
|
||||
En daarom een slotje.
Vervolgvragen aub in het verzameltopic.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: iPhone 4 jailbreakers: NIET updaten naar iOS 5.1.1 9B208! (wel 9B206) | Bubbly | Jailbreak | 71 | 24-09-12 14:12 |
|
|