iphone 4 tethered boot blijft hangen bij waiting for iphone 4 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) De batterij van mijn iphone 4 is leeg geraakt. Dus de batterij opgeladen. En nu moet ik deze JB thethered booten. start redsnow just boot ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 4 tethered boot blijft hangen bij waiting for iphone 4
De batterij van mijn iphone 4 is leeg geraakt.
Dus de batterij opgeladen. En nu moet ik deze JB thethered booten. start redsnow just boot dfu mode linera1n uploading first stage uploading second stage waiting for iphone 4 daar blijft ie hangen. waarom start ie niet door dan? Laatst gewijzigd door roberdino; 18-06-12 om 14:53. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat kan aan zoveel dingen liggen. Zou hem gewoon via iTunes updaten naar de huidige firmware 5.1.1 die ook te jailbreaken is.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
heb xp en ik ben admin
upgraden mag niet met deze sim (oke) ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 19 juni 2012 om 00:26 ---------- Een kennis deed opnieuw de JB en toen de tethered boot hij houd de home button in tot het einde en werkte met redsnow 9.9b5 op een macbook. nieuwere vers werkte ook niet |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipad 3G start niet meer en blijft in boot hangen | simplystefan | iPad algemeen | 13 | 16-08-10 01:37 |
Iphone 3GS boot blijft hangen | thalee86 | iPhone algemeen | 6 | 03-11-09 01:00 |
iPhone 3G: "Waiting for reboot" blijft maar hangen | Fridse | Unlock | 7 | 25-08-09 22:46 |
iPhone: Quickpwn blijft hangen op "Waiting for iPhone..." | zidane1500 | Jailbreak | 6 | 06-06-09 22:26 |
|
|