jailbreaken lukt niet iphone 4 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb een iphone 4 er zit nu ios 5.1.1 op hiervoor had ik nog de oude software erop staan en die had ik zelf ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
jailbreaken lukt niet iphone 4
ik heb een iphone 4
er zit nu ios 5.1.1 op hiervoor had ik nog de oude software erop staan en die had ik zelf gejailbreakt en dat ging vrij simpel maar nu heb ik de software ios 5.1.1 erop staan en ik wil hem jailbreaken via Absinthe dus op de link geklinkt en dan klik je op bestand downloaden daarna na klik je op een bestand en dan komen er allemaal cijfertjes en worden voorbij in het zwart wit en daarna doe die niks help me aub want wat doe ik fout gr en bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je moet alle bestanden uitpakken en daarna absinthe-win-2.0.4.exe starten. En gaarne vergaan in het al bestaande topic: http://forum.iculture.nl/f14/jailbre...s-5-1-1-a.html
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Mijn Iphone GS3 FW 4.2.1 jailbreaken lukt niet | papano | Jailbreak | 3 | 04-10-11 14:25 |
iPhone: Jailbreaken Iphone 4.3.3. lukt niet. Wie kan mij helpen? | DeOnwetende | Jailbreak | 3 | 08-06-11 22:10 |
iPhone: iPhone jailbreaken lukt niet. | Sammson | Jailbreak | 3 | 11-01-11 00:07 |
iPhone: iPhone gecrashed, daarna lukt het me niet meer om te jailbreaken | molukker87 | Jailbreak | 5 | 05-05-10 15:20 |
Applie iPhone 3GS jailbreaken lukt niet | Bounkass | Archief | 1 | 20-09-09 15:08 |
|
|