//

Ik word gek van mijn iPhone

Ik word gek van mijn iPhone discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Nâh... Daar was ie dan, de update van Redsn0w . Ben er al een daggie mee bezig weer. Alles gaat netjes aan. Heb de foon ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 05-07-12, 18:38
1hagenees 1hagenees is offline
• iOS 15.4.1
• 9.3.5
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: May 2012
Locatie: Den Haag
Berichten: 39
Standaard

Nâh... Daar was ie dan, de update van Redsn0w . Ben er al een daggie mee bezig weer. Alles gaat netjes aan. Heb de foon inmiddels laten controleren, er is niets kapot maar..... GEEN SERVICE blijft aan. Heb de hele update gedaan, alles nagelopen maar geen service. Ik word gek van die iphone! Heb een volkomen andere simkaart gekocht, het toestel is simlock vrij. Gecontroleerd via Itunes. Ik ga nu van voren af aan opnieuw beginnen.
1. Ik ga via Itunes opnieuw de software erop zetten.
2. Ga via Redsn0w, opnieuw de jaibreak toepassen.
3. Ga ultrasn0w via cydia erop los laten
4. Rocky racoon laten werken.
En zien waar me dit gaat brengen. Ik heb nog steeds een toestel waarmee ik alles kan doen behalve bellen. Via Wi-Fi werkt alles, apps werken, camera, recorder en al die zooi doet het. Springboard start netjes op. Alleen bellen. En dat is nou juist wat ik wil met een iphone. Ik hou je op de hoogte.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 5 juli 2012 om 18:54 ----------

Wie heeft de oplossing? Een betere dan hem tegen de muur smijten of er een ipod van maken.

Laatst gewijzigd door 1hagenees; 05-07-12 om 19:55.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 05-07-12, 20:55
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Ik word gek van deze topic
  #23  
Oud 06-07-12, 09:33
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Maar waarom wil je een iPhone zonder simlock unlocken? Ik snap er niets meer van...
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #24  
Oud 06-07-12, 11:08
1hagenees 1hagenees is offline
• iOS 15.4.1
• 9.3.5
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: May 2012
Locatie: Den Haag
Berichten: 39
Standaard

Oke... Ik kan weer bellen! Wat heb ik gedaan?Ik heb eerst mijn iphone 3gs volledig hersteld via instellingen-algemeen-stel opnieuw in-herstel alle instellingen. Op het scherm bleef dat wieltje twee uur ronddraaien, dat leek me niet in orde. In heb de stekker eruit gehaald en de foon uitgezet. Aangesloten op itunes en een complete herstel gedaan, instellen als nieuwe iphone. Dat resulteerde in een foutmelding en ik heb het opnieuw gedaan. Dat werkte toen wel en ik kwam op het startscherm. Bij taal istellen bleef hij weer hangen. Na een half uur. Opnieuw een harde reset gedaan en opnieuw de iphone als nieuwe iphone ingesteld via itunes. Toen ik op het startscherm kwam heb ik de foon op de normale manier (slide) uitgezet en de nieuwe redsn0w aangezet. ( b2 versie) Foon ge jaibraked, zonder cydia. Weer een foutmelding dusnde hele zooi van voren af aan hersteld, in itunes. Foon weer uitgezet, redsn0w weer gebruikt. Ditmaal gingnhet wel goed. Via Cydia ultrasnow 1.2.7. Erop losgelaten. En tot mijn stomme verbazing kreeg ik ineens telford bovenaan mijn scherm. Direct gebeld en het werkte, het simmetje was een goedkoop Lebara prepaid simmetje dat ik bij de benzinepomp had gekocht. (blijkt dus telford te zijn) . Lebara simmetje eruit gehaald, mijn eigen tmobile sim erin gedaan en..... Verbinding, ik kan weer bellen. Nu dus wegblijven bij itunes updates en synchroniseren met een ander progje. Dat moet ik nog even vinden maar google heeft al wat progjes laten zien. Hij doet het weer dus. Mijn iphonepod is weer een iphone. En ik blijf voorlopig overal vanaf. Hij belt en dat ga ik zo houden. Nu op zoek naar een goeie sim only deal. Mijn tmobile contract simonly loopt af volgende maand dus eens zien wat ik eruit kan halen voor het komende jaar. Wel apart is dat find my iphone wel mijn ipad vind maar niet mijn iphone.(uiteraard alles aangemeld via zelfde account bij icloud) Maar dat vogel,ik ook nog wel uit.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 6 juli 2012 om 10:11 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ballegooier Bekijk bericht
Ik word gek van deze topic
Kan me voorstellen. Jij leest het, ik zat ermee.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 6 juli 2012 om 10:15 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 Bekijk bericht
Maar waarom wil je een iPhone zonder simlock unlocken? Ik snap er niets meer van...
Ik wilde hem jailbreaken wouter. En omdat de foon door zoek mijn iphone niet gevonden werd en vanwege de eerdere itunes melding dat mijn sim niet erkend werd, wilde ik unlocken. Overigens had ik pas weer verbinding na redsn0w (b2) en daarna Ultrasn0w 1.2.7

Laatst gewijzigd door 1hagenees; 06-07-12 om 11:22.
  #25  
Oud 06-07-12, 12:04
jopo1 jopo1 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 4
Standaard

Goedemorgen,
ik heb een sim-only abonnement van Tele2.
Werkt niet met mijn Iphone 4s. (geen service/kan geen netwerk T-mobile niet vinden) .
Werkt weer wel in een andere telefoon.
Simkaartjes van andere providers werken weer wel in mijn Iphone. (Test Phonehouse .
De Iphone zou dan naar mijn mening niet gelockt zijn.
Wat moet/kan ik doen?
Kunt U mij helpen?
vr dank
Joop
  #26  
Oud 06-07-12, 12:14
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Heb je een microsimkaart?

Je hebt je probleem al aangekaart op het tele2 forum... Ik denk dat je de simkaart zelf hebt moeten knippen en dat dit niet helemaal goed is gegaan. Ik hoop dat je snel een microsim kunt krijgen.

https://forum.tele2.nl/actuele-infor...kaarten-10261/
  #27  
Oud 06-07-12, 12:46
jopo1 jopo1 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 4
Standaard simkaart

is dit een oplossing?
Bekend euvel, je moet een micro sim kaart 2e generatie hebben
bij de Iphone 4 kon je nog knippen maar bij de 4S lukt dit in de meeste gevallen niet zelfs de 1e generatie (echte) microsim kaart werkt vaak niet goed, je kan het beste een echte microsim kaart gaan halen
  #28  
Oud 06-07-12, 13:09
Timmy89 Timmy89 is offline
• iOS 6.1
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: België, Limburg
Berichten: 143
Stuur een bericht via MSN naar Timmy89
Standaard

uw imessage werkt waarschijnlijk ook niet als find my iphone niet werkt
bij imessage staat er wachten op activeren ?
  #29  
Oud 06-07-12, 13:16
jopo1 jopo1 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 4
Standaard simkaart

niets werkt.
Geen services
Geen netwerk
Ik weet niet meer wat ik moet doen.
  #30  
Oud 06-07-12, 14:26
Timmy89 Timmy89 is offline
• iOS 6.1
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: België, Limburg
Berichten: 143
Stuur een bericht via MSN naar Timmy89
Standaard

Ik had het bericht even op de TS

In jou geval normaal een microsimkaart aanvragen van de 2de generatie zou moeten werken.
ga eens naar een T-mobile winkel oid?
  #31  
Oud 06-07-12, 16:36
1hagenees 1hagenees is offline
• iOS 15.4.1
• 9.3.5
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: May 2012
Locatie: Den Haag
Berichten: 39
Standaard

Lijkt mij ook de beste oplossing voor je JOPO1. Geen jailbreak zie ik op je toestel, alles dus standaard. Probleem ligt dan bij t-Mobile, microsim zou de zaak moeten kunnen resetten. Kost niks, laat je de mensen in de winkel het probleem oplossen.
Reageren

Labels
activeren, activeringsserver, iphone, jaibrake, redsn0w



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
itunes, ik word er gek van.... van-maanen iTunes 3 18-01-12 21:27
Ik word gek van THE! McNessie iPhone algemeen 6 04-08-10 16:48
Muziek: Help! Ik word gek van iTunes... Tygo Muziek, foto & video 3 28-01-10 23:18
word er gek van :p jhnschts Archief 12 10-05-09 13:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:48.