Jailbreak en iTunes sync. discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Heren, Dames, Ik heb pas mijn iPhone gejailbreakt, waar ik zeer tevreden over ben overigens. Maar ik ben een vrij grote noob inzake iTunes. Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Jailbreak en iTunes sync.
Heren, Dames,
Ik heb pas mijn iPhone gejailbreakt, waar ik zeer tevreden over ben overigens. Maar ik ben een vrij grote noob inzake iTunes. Ik heb enkele maanden geleden een macbook gekocht maar mijn iPhone nooit laten syncen. Nu ik de jailbreak heb uitgevoerd had ik het idee dat wel te doen. Ik heb alle aankopen overgezet maar wou de muziek en videos handmatig beheren, dus vink ik dat aan en vraagt iTunes voor een sync. iTunes geeft daarbij wel volgende melding: iPhone is gesynchroniseerd met een andere iTunes bibliotheek. Wilt u deze iPhone wissen en met deze iTunes bib synchroniseren? Zegt daarbij wel dat alle inhoud zal vervangen worden hierdoor. Nu is mijn vraag: ben ik dan alle inhoud kwijt of enkel de muziekbibliotheek? én ben ik mijn jailbreak dan ook kwijt? Alvast bedankt voor het antwoord! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Maar apps en instellingen blijven netjes staan dan?
Ik zal het anders vragen, wordt mijn iphone volledig gewist of enkel de bibliotheek? En zo ja, wat houdt de 'bibliotheek' dan concreet in, zijn dat enkel de plaatjes en deuntjes of is dat alles van apps tot instellingen? Wel al een geruststelling dat de jailbreak blijft. Laatst gewijzigd door Sowsunny; 11-08-12 om 13:20. |
Labels |
itunes, jailbreak, sync |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: iPhone 3G jailbreak, kan niet meer bellen of sync met iTunes | ChickenFool | Jailbreak | 0 | 09-10-10 23:30 |
iTunes sync, probleem met iCal en Contactgegevens na overschrijvene iTunes-map | hoeboe | iTunes | 0 | 20-07-10 14:23 |
iPhone: Jailbreak ok, itunes sync fout melding.. | e.alkurt | Jailbreak | 1 | 16-12-09 08:23 |
iPhone: jailbreak weg na sync. met itunes | manijack | Jailbreak | 1 | 21-08-09 13:17 |
|
|