//

Jailbreak en iTunes sync.

Jailbreak en iTunes sync. discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Heren, Dames, Ik heb pas mijn iPhone gejailbreakt, waar ik zeer tevreden over ben overigens. Maar ik ben een vrij grote noob inzake iTunes. Ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-08-12, 12:35
Sowsunny Sowsunny is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 2
Standaard Jailbreak en iTunes sync.

Heren, Dames,

Ik heb pas mijn iPhone gejailbreakt, waar ik zeer tevreden over ben overigens.
Maar ik ben een vrij grote noob inzake iTunes. Ik heb enkele maanden geleden een macbook gekocht maar mijn iPhone nooit laten syncen. Nu ik de jailbreak heb uitgevoerd had ik het idee dat wel te doen. Ik heb alle aankopen overgezet maar wou de muziek en videos handmatig beheren, dus vink ik dat aan en vraagt iTunes voor een sync. iTunes geeft daarbij wel volgende melding:

iPhone is gesynchroniseerd met een andere iTunes bibliotheek. Wilt u deze iPhone wissen en met deze iTunes bib synchroniseren?
Zegt daarbij wel dat alle inhoud zal vervangen worden hierdoor.

Nu is mijn vraag: ben ik dan alle inhoud kwijt of enkel de muziekbibliotheek? én ben ik mijn jailbreak dan ook kwijt?

Alvast bedankt voor het antwoord!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-08-12, 12:42
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sowsunny Bekijk bericht
Nu is mijn vraag: ben ik dan alle inhoud kwijt of enkel de muziekbibliotheek? én ben ik mijn jailbreak dan ook kwijt?
De jailbreak ben je niet kwijt door een iTunes synchronisatie. De deuntjes (en plaatjes) die nu op de iPhone staan wel.
  #3  
Oud 11-08-12, 13:08
Sowsunny Sowsunny is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 2
Standaard

Maar apps en instellingen blijven netjes staan dan?
Ik zal het anders vragen, wordt mijn iphone volledig gewist of enkel de bibliotheek?
En zo ja, wat houdt de 'bibliotheek' dan concreet in, zijn dat enkel de plaatjes en deuntjes of is dat alles van apps tot instellingen?

Wel al een geruststelling dat de jailbreak blijft.

Laatst gewijzigd door Sowsunny; 11-08-12 om 13:20.
Reageren

Labels
itunes, jailbreak, sync



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: iPhone 3G jailbreak, kan niet meer bellen of sync met iTunes ChickenFool Jailbreak 0 09-10-10 23:30
iTunes sync, probleem met iCal en Contactgegevens na overschrijvene iTunes-map hoeboe iTunes 0 20-07-10 14:23
iPhone: Jailbreak ok, itunes sync fout melding.. e.alkurt Jailbreak 1 16-12-09 08:23
iPhone: jailbreak weg na sync. met itunes manijack Jailbreak 1 21-08-09 13:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:03.