Jailbreaken lukt niet discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een ipad 2 met Versie 5.1.1.(9B206). Had deze ipad terug gezet naar fabrieksinstellingen. Nu wil ik de jailbreak teug plaatsten met de software ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Jailbreaken lukt niet
Ik heb een ipad 2 met Versie 5.1.1.(9B206).
Had deze ipad terug gezet naar fabrieksinstellingen. Nu wil ik de jailbreak teug plaatsten met de software die ik nog heb staan: Absinthe 2.04. Op een gegegeven moment loopt de balk en dan wordt er afgebroken met de volgende error: could not connect to lockdownd". Wie weet de oplossing? Is er al een nwere Absinthe? Ps ik werk met Windows 7 op mijn laptop. Help |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook een paar keer met mijn windows mijn iphone 4 proberen te jailbreaken met absinthe 2.04 en na de 5de keer lukte het pas ofzo. Toen ik het op een mac probeerde lukte het in 1 keer. Maar je kan ook doen: wis alle instellingen dat werkt ook vaak. Bij instellingen
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad: Jailbreaken lukt niet | rickry | Jailbreak | 2 | 09-04-12 21:24 |
iPod touch: Jailbreaken lukt niet | Fumping | Jailbreak | 2 | 14-11-10 14:13 |
jailbreaken lukt niet | Sn03cki | Jailbreak | 5 | 06-08-10 14:10 |
Help, 3.1.2 en jailbreaken lukt niet | mysterious73 | Archief | 3 | 23-12-09 13:47 |
jailbreaken lukt niet | cab | Archief | 4 | 28-10-09 19:45 |
|
|