redsn0w: Tethered Jailbreak voor iOS 6.0 voor iPhone 3GS/4 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door XIII Hm, dan is het dus een semi-tethered jailbreak? Dit kan ik bevestigen. Dus geen nieuwe JB Maar vanuit dfu booten ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ja, die is al geruime tijd uit. Vergeten te melden…
Bedankt voor de update.
|
|||
|
|||
Heb met b2 mijn i4 gejailbreakd. Dan just boot, maar nog steeds geen Cydia te zien en alle app's werken. Hoe krijg ik nu Cydia? Mvg
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor de update
Ik was nog bezig met redsnow 09.15.b1 |
|
|||
|
|||
UPDATE
Update :
redsn0w_win_0.9.15b3.zip Windows redsn0w_mac_0.9.15b3.zip MAC Update #2 (Nov 1): Version 0.9.15b3 fixes the redsn0w “error 2601” that Windows users were seeing using the Restore button. It also fixes a related Windows iTunes error 14 for stitched files. Note that if you have a baseband, you should probably avoid stitching and simply use redsn0w’s native Restore (not iTunes). |
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 4 november 2012 om 18:50 ---------- Had ik ook een aantal keren, gewoon nog eens thethered booten en dan moet het toch werken. Of nog eens jailbreaken met de nieuwe redsnow en dan just boot. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Mij is het gelukt met firmware 6.01. Met de laatste redsnow jailbreaken en laten verwijzen naar de 6.00 firmware, zo heb ik het gedaan. Dan is hij op 6.01 jailbroken. En even thetered booten.
|
|
|||
|
|||
alles lukt (bijna), krijg er geen cydia op te zien...
zal wel iets verkeerd doen.. blijf een beetje een newbie op dit gebied! ook het just boot stukje heb ik al een paar keer geprobeerd! |
|
|||
|
|||
iemand een idee wanneer er de jb zal zijn voor ipad 3 ios6 ?? groetjes
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dev-Team Blog en natuurlijk ook de Home pagina van dit forum. |
|
|||
|
|||
In hoeverre klopt dit?
iOS 6.0.1/6.0 Jailbreak Untethered with Redsn0w Working For iPhone 4s & iPad 3 - YouTube |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Thanks Mr. Knowitall!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Na jailbreak laad mijn telefoon niet meer op.
Ik heb alle stappen door lopen, maar daarna bleef de simlock actief.
(Een simlock die er volgens vodafone niet op hoorde te zitten.) Maar nu blijkt dat de batterij ook niet meer word geladen. Kan dit te maken hebben met de jailbreak? |
|
|||
|
|||
Ik zag op de blog dat ze ermee bezig zijn met die jailbreak voor ios6. De nieuwe ipad mini die ik vorige week gekocht heb is die dan ook te jailbreaken als de jailbreak uitkomt ? Want ik lees zoveel dingen
|
|
|||
|
|||
Ook bij mij geen Cydia
Citaat:
Iemand een idee hoe Cydia terug te krijgen (kan nu ook geen aptbackup draaien namelijk ) |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: redsn0w: (Un)Tethered Jailbreak voor iOS5.0 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 943 | 25-05-12 16:55 |
|
|