Iphone 4s discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedendag, Ik heb een vraagje Ik heb een Iphone 4S op 5.0.1, nu heb ik deze firmware al een tijdje met jailbreak en merk ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4s
Goedendag,
Ik heb een vraagje Ik heb een Iphone 4S op 5.0.1, nu heb ik deze firmware al een tijdje met jailbreak en merk ik dus dat de telefoon traag loopt en aantal apps vastlopen, ik wou deze firmware naar 5.1.1 upgraden, maar waneer ik dat probeer lukt dat me op geen enkele manier ik heb als het goed de shsh ervan via itunes: Recovery Mode error 3194 +- 10 oplossingen gevonden op internet maar werken geen van alle DFU mode; 1600 zelfde.. Host files aangepast lukt ook niet Tinyumbrella lukt ook niet redsn0w 0.9.15b1 geprobeerd maar geeft melding, iemand een idee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ik heb wel een idee. Voor de 4S kun je niet naar een andere firmware dacht ik. Alleen Re-restoren op zelfde Firmware waarop je zit.
grt,
|
|||
|
|||
lukt me ook niet, dan krijg ik het couldn`t restore error te zien
|
|
|||
|
|||
iemand idee?
|
|
|||
|
|||
Ja, ik zou met redsn0w proberen te restoren. Voeg je de custom firware die je download, plus de ssh blobs samen. Dan gaat hij m als t goed is herstellen. Dan als nieuwe iPhone instellen. Vervolgens weer jailbreaken. Maar je kan idd niet naar 5.1.1. En naar iOS6 wil je al helemaal niet. En dat je JB Phone traag loopt enzo zegt wel dat hij ff een restore nodig hebt. Probeer t eens
Oh uk zie dat je dat al hebt geprobeerd. Raar. Misschien toch niet de goede ispw of corrupt blogs ofzo? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Hahahaha. Wat een rotding die 4s
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 23 oktober 2012 om 23:16 ---------- Maar XIII... Waarom heb ik vandaag dan mijn 4s van JB 5.1.1 naar normale 5.1.1 gekregen met custom firware en ssh's? |
|
|||
|
|||
Ben erachter gekomen als je een OTA hebt dan kan je het niet restoren,
Mijn 4S komt van de winkel met een OTA(Over The Air) update.. Weet iemand hoe ik de Ramdisk kan flashen zodat ik met een 4S de pwned DFU in zou kunnen, dan zou het namelijk wel lukken.. |
|
|||
|
|||
Citaat:
1. redsn0w now lets you restore an A5+ device from any iOS5 to any other iOS5 as long as you have correct 5.x blobs for the starting (current) and ending points of the restore Dev-Team Blog |
|
|||
|
|||
dan moet je een normale ipsw hebben geinstalleerd, en geen ota
|
|
|||
|
|||
Ja precies. En Michael, daar heb ik helaas geen kennis over.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Overigens het zijn SHSH blobs; ssh is "Secure Shell" een netwerk protocol. |
|
|||
|
|||
Ja ik haal die afkortingen steeds door elkaar... Maargoed, 5.1.1 is 5.1.1... En het was een fluitje van een cent met redsn0w. Met iTunes niks dan foutmeldingen. Zoals gewoonlijk hehe
Laatst gewijzigd door XIII; 24-10-12 om 14:02. Reden: Opschonen (mijn schuld) |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Het kan wel met een 4S 5.1.1 naar 5.0.1 5.1.1 etc etc, alleen die blobs moet je goed hebben en geen OTA hebben, nu moet ik een of andere manier vinden om me Ramdisk te flashen zodat ik een orginele ipsw kan installeren omdat ik een ota hebt.
|
|
|||
|
|||
Ja dat is lastig. Ik heb daar helaas geen ervaring mee. Maar ben er van overtuigd dat t moet kunnen. Hopelijk checkt iemand anders deze topic met behulpzame info. Zet 'm op
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|