4S kan niet herstellen/updaten zit vast in recovery mode discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo de iphone van mijn broer zit vast in recovery mode heb met verschillende programmas geprobeerd om hem er uit te krijgen ook herstellen via ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
4S kan niet herstellen/updaten zit vast in recovery mode
Hallo
de iphone van mijn broer zit vast in recovery mode heb met verschillende programmas geprobeerd om hem er uit te krijgen ook herstellen via itunes werkt niet (error 21 en 3194) heb tinyumbrella gebruikt om hem er uit te halen alleen word hij telkens weer in de recovery mode geschopt. ook al de hosts file aangepast maar werkt niet iemand enig idee om hem te herstellen of updaten naar 6.0 (momenteel 5.1.1) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
itunes opnieuw installeren of je kunt redsnow eens proberen.
|
|
|||
|
|||
redsnow al geprobeerd maar word de iphone 4s niet ondersteund zegt die.
|
|
|||
|
|||
al eens een andere pc geprobeerd ?
|
|
|||
|
|||
heb al eens andere pc geprobeerd, daar stond itunes al geinstalleerd.
|
|
|||
|
|||
Mijn 4s wordt gewoon door redsnow herkent.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 in recovery mode - Kan niet herstellen | Deltoro1984 | iPhone algemeen | 2 | 03-01-12 16:50 |
iPhone 4: zit vast in recovery mode | Iliaskke | Unlock | 5 | 01-10-11 11:47 |
iPhone: IOS 5 vast in recovery mode, kan niet downgraden of herstellen HELPP!! | Ruben Verhoef | Jailbreak | 3 | 21-09-11 08:11 |
iphone zit vast in recovery mode | madnesman2 | iTunes | 0 | 18-08-11 01:32 |
iPhone: Iphone zit vast in recovery mode!! please help! | wolveone | Jailbreak | 0 | 29-08-09 19:07 |
|
|