Iphone 4S 5.1(9B179) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi hoe kan ik deze nog updaten naar 5.1.1 en waar haal ik de iswp om te jailbreaken?? Alvast bedankt...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4S 5.1(9B179)
Hoi hoe kan ik deze nog updaten naar 5.1.1 en waar haal ik de iswp om te jailbreaken??
Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ipsw hier:
Download links for iOS firmwares, jailbreak tools and more Voorwaarden om te kunnen updaten naar iOS 5.1.1 hier: Dev-Team Blog |
|
|||
|
|||
Thanx! als ik jullie toch niet had !!![COLOR="SlateGrey"]
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 5 november 2012 om 16:46 ---------- Laatst gewijzigd door demonski; 05-11-12 om 17:54. |
|
|||
|
|||
Ik voel me echt een NOOB maar welke stappen moet ik doen, ben al een halve dag bezig en kom er niet uit.....
|
|
|||
|
|||
Kijk eerst op de blog van het iPhone Dev Team of je voldoet aan de voorwaarden voor die oefening:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb een 4S met 5.1 erop. Heb hem helemaal hersteld naar basis configuratie, niets erop dus. Op mijn computer is deze Iphone ooit geweest dus heb niets lokaal
als ik ga naar Extras:ShSh Blobs is Fetch grijs.... bij de rest wil redsnow zoeken op mijn eigen schijf... ik wordt echt een beetje gaar nu...... |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Dit topic is gesloten omdat de titel onvoldoende aangeeft waar de discussie over gaat of simpelweg veel te algemeen is. Probeer de volgende keer een duidelijker beschrijvend onderwerp te gebruiken. Zie ook de instructies in de gekleurde vakken bij het aanmaken van een nieuw topic.
//Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|