iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   Alle iDevices: evasi0n jailbreak (firmware 6.x) (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/131059-evasi0n-jailbreak-firmware-6-x.html)

AtesYurek 02-02-13 15:23

Wordt bij PKGBackup alles opgeslagen, dus ook bijvoorbeeld je SMS en Whatsapp gesprekken?

Guest-20180925190238 02-02-13 15:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door boswachter85 (Bericht 872949)
....maar is niet gratis, daarom melde ik Aptbackup.

Dat is inderdaad zo. Maar afgezien dat het appje regelmatig crasht kan er nu nog een serieus probleem zijn.

Stel dat je nu een jailbreak hebt op iOS 5.1.1 en je maakt een backup, of beter gezegd een lijstje, met Aptbackup dan gaat het appje Rocky Racoon mee opnemen in zijn lijstje.

Als je na de nieuwe jailbreak Aptbackup gaat gebruiken om de apps en tweaks te restoren dan gaat Aptbackup zijn lijstje afwerken. En wat staat er ook in dat lijstje? Juist, Rocky Racoon. Dat zou wel eens voor serieuze problemen kunnen zorgen.

My five cents :D


Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AtesYurek (Bericht 872951)
Wordt bij PKGBackup alles opgeslagen, dus ook bijvoorbeeld je SMS en Whatsapp gesprekken?

Je kan met PKGbackup ook een backup maken van "Stock Apps" en "App Store Apps". Als je dus Messages en Whatsapp mee opneemt in de backup dan kan dat wel.

pluto123678 02-02-13 15:47

Kun je gewoon je Ipod updaten via itunes van 5.1.1 met JB ---> 6.1?
Of moet je eerst je jailbreak op een één of andere manier verwijderen ??

Guest-20180925190238 02-02-13 15:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pluto123678 (Bericht 872957)
Of moet je eerst je jailbreak op een één of andere manier verwijderen ??

Herstellen/updaten met iTunes naar iOS 6.1 en weg is de iOS 5.1.1 JB :-)

AtesYurek 02-02-13 16:00

Citaat:

Je kan met PKGbackup ook een backup maken van "Stock Apps" en "App Store Apps". Als je dus Messages en Whatsapp mee opneemt in de backup dan kan dat wel.
Oke dankjewel, dus ik kan ook via dit restoren in plaats van iTunes om mijn bestanden terug te krijgen? (tenzij er problemen zijn met mijn iPhone natuurlijk.)

boswachter85 02-02-13 16:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 872952)
Dat is inderdaad zo. Maar afgezien dat het appje regelmatig crasht kan er nu nog een serieus probleem zijn.

Stel dat je nu een jailbreak hebt op iOS 5.1.1 en je maakt een backup, of beter gezegd een lijstje, met Aptbackup dan gaat het appje Rocky Racoon mee opnemen in zijn lijstje.

Als je na de nieuwe jailbreak Aptbackup gaat gebruiken om de apps en tweaks te restoren dan gaat Aptbackup zijn lijstje afwerken. En wat staat er ook in dat lijstje? Juist, Rocky Racoon. Dat zou wel eens voor serieuze problemen kunnen zorgen.

My five cents :D[COLOR=SlateGrey]


Hoe bedoel je precies? Wat doet Rocky Racoon? En wat voor problemen zorgt het voor? Wat is jouw tip en handelingen als je een Backup maakt met Aptbackup of PKG?

Guest-20180925190238 02-02-13 16:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AtesYurek (Bericht 872963)
Oke dankjewel, dus ik kan ook via dit restoren in plaats van iTunes om mijn bestanden terug te krijgen?

Dat kan :)

PKGBACKUP - Screenshots

AtesYurek 02-02-13 16:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 872965)

Bedankt voor je antwoord :)

boswachter85 02-02-13 16:38

Ik heb juist telkens dat PKG crasht, iemand een idee? of een ander wel goed backup app?

bgeelen 02-02-13 16:44

Lekker wachten tot aankomende zondag en dan kan je weer jailbreaken.... Probleem opgelost!!

Sponger 02-02-13 16:47

Ik gebruik zelf appbackup om de save data van m'n apps te backuppen. Tweaks schrijf ik op een lijstje en zet ik handmatig terug.

Bubbly 02-02-13 17:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door boswachter85 (Bericht 872964)
Hoe bedoel je precies? Wat doet Rocky Racoon? En wat voor problemen zorgt het voor? Wat is jouw tip en handelingen als je een Backup maakt met Aptbackup of PKG?

Rocky Racoon maakt de iOS 5 jailbreak untethered. Als je Aptbackup gebruikt, moet je racoon verwijderen uit het .txt bestand en in PkgBackup kun je het deselecteren aleer je de back-up terugplaatst.

iPatphone 02-02-13 17:30

Unthetered Jailbreak iOS 6.0 en hoger voor ALLE iDevices, morgen?!
 
Ik heb op iPhoneclub nog niks gezien over de a.s. jailbreak, misschien lees ik er overheen of ben ik te goed gelovig :) maar het ziet er wel goed naar uit!

Het Dev-Team evad3rs, dat bestaat uit de hackers pimskeks, planetbeing, MuscleNerd en pod2g, kondigde gisteren aan dat de untethered iOS 6.1 jailbreak zo goed als af is. Vandaag is het team begonnen met een gesloten bètatest waardoor een aantal vertrouwde personen alvast de jailbreak uitgebreid kunnen uitproberen. Hiermee proberen de hackers te voorkomen dat de definitieve versie fouten bevat.

Het jailbreakprogramma evasi0n zal gebruikt kunnen worden om de tweede generatie Apple TV, iPhone 3Gs, iPhone 4, iPhone 4S, iPhone 5, iPod touch 4e generatie, iPod touch 5e generatie, iPad 2, de nieuwe iPad, iPad mini en de iPad met Retina-display met iOS 6.0 of hoger te jailbreaken.

De untethered jailbreak voor iOS 6.0 en hoger is aanstaande zondag op deze deze website te downloaden.

Overigens is deze JB ook geschikt voor de laatste ATV (5.2) firmware, NIET voor de ATV3 (helaas).

Guest-20180925190238 02-02-13 18:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bubbly (Bericht 872976)
Als je Aptbackup gebruikt, moet je racoon verwijderen uit het .txt bestand en in PkgBackup kun je het deselecteren aleer je de back-up terugplaatst.

Het is heel lang geleden dat ik nog Aptbackup gebruikt hebt omdat het bij mij niet betrouwbaar werkte.

In een vorig bericht lees ik dat Aptbackup ondertussen ook "save data" van apps kan opslagen. Dat is blijkbaar nieuw. Hoe slaat Aptbackup die SQLite databases dan op in een tekstbestand (.txt)?

Bubbly 02-02-13 19:03

Oh is dat zo? Ik had niet verwacht dat Aptbackup ooit een update zou krijgen, heb het ook al een jaar of anderhalf niet gebruikt. Bij mij werkte het ook niet altijd betrouwbaar, soms werd die lijst verwijderd en was je dus je "back-up" kwijt.

Guest-20180925190238 02-02-13 19:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bubbly (Bericht 873015)
Oh is dat zo?

Ik weet het niet vandaar de vraag :-)

Maakt ook niet verder uit want ik gebruik het toch niet :-)

ArB 02-02-13 21:28

Pff wat een gedoe zeg voor een jailbreak.
Hoezo iedereen in spanning houden en sinds wanneer zijn donaties geaccepteerd ? Vroeger ging dat naar dev>nul

Guest-20180925190238 02-02-13 21:30

Sinds Absinthe 2 worden donaties geaccepteerd.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 2 februari 2013 om 21:49 ----------

Saurik is blijkbaar ook aan het wakker worden. Er is een grote Cydia update met updates voor 18 Core packages.

Sponger 02-02-13 23:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 872991)
Het is heel lang geleden dat ik nog Aptbackup gebruikt hebt omdat het bij mij niet betrouwbaar werkte.

In een vorig bericht lees ik dat Aptbackup ondertussen ook "save data" van apps kan opslagen. Dat is blijkbaar nieuw. Hoe slaat Aptbackup die SQLite databases dan op in een tekstbestand (.txt)?

Bedoel je mijn bericht? Want daarin zei ik niet aptbackup maar appbackup.

WhyNotCallMeRo 03-02-13 00:22

Probeer eens Datadeposit....

Ideale app


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:04.