Jailbreak iphone4 iOS 6.0.1 zonder power button discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste , Ik heb een iphone 4 met iOS 6.0.1 , graag zou ik de iphone willen jailbreaken. Maar aangezien de power button niet meer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Jailbreak iphone4 iOS 6.0.1 zonder power button
Beste ,
Ik heb een iphone 4 met iOS 6.0.1 , graag zou ik de iphone willen jailbreaken. Maar aangezien de power button niet meer werkt weet ik niet hoe ik dit zou moeten doen. Wil iemand mij helpen ? Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
iClarified - iPhone - How to Enter DFU Mode With a Broken Home or Power Button (Windows) |
|
|||
|
|||
Dit heb ik geprobeerd en dit werkt ook , maar om te jailbreaken moet je toch 2X in dfu mode gaan? Ik zou dan niet weten hoe ik het de tweede keer moet doen.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Tiny umbrella gebruiken
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 18 december 2012 om 16:24 ---------- Enter DFU mode without using iPhone power or home buttons | Nabtron ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 18 december 2012 om 16:28 ---------- Druk even op de enter dfu mode tekst Hier boven ...Dan word alles je uitgelegd ik heb dit al eerder gedaan en werkt perfect !!! |
|
|||
|
|||
Deze iOS 6 jailbreak tutorial volgen en op het "Extra's" menu drukken in redsn0w en de optie "Enter Pwned DFU" gebruiken.
How To - Use Redsn0w to Enter Pwned DFU and restore w/ Custom Firmware - YouTube |
Labels |
dfu mode, iphone 4, jailbreak, kapot, power button |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Power button | mw2009 | iPhone algemeen | 8 | 09-08-11 19:21 |
Alle iDevices: jailbreak/ dfu mode zonder home button | ruberinho | Jailbreak | 2 | 16-07-11 14:14 |
power button | mr-3gs | iPhone algemeen | 3 | 14-06-11 21:05 |
iPhone 4 power button | manueldemaerel | iPhone algemeen | 4 | 07-08-10 17:59 |
Iphone licht automatisch op, zonder het indrukken van de power button. | stijn_timmermans | iPhone algemeen | 13 | 23-12-09 16:36 |
|
|