Unlock via Sam mogelijk met behulp van Activation ticket ? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben mijn Toegangscode van mijn IPhone vergeten. Normaal kan dat verholpen worden door de reserve kopie er terug op te zetten. Ik kan het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Unlock via Sam mogelijk met behulp van Activation ticket ?
Ik ben mijn Toegangscode van mijn IPhone vergeten. Normaal kan dat verholpen worden door de reserve kopie er terug op te zetten. Ik kan het gewoon herstellen en jailbraiken en sam installeren maar hoe moet ik mijn activation ticket laden op mijn iphone 4 ?
Alvast Bedankt !!
/////////////////////////// Laatst gewijzigd door iphone1997; 09-01-13 om 14:06. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
SAM werkt helaas niet meer apple heeft dit gat gedicht
|
|
||||
|
||||
Kan je een beetje Engels?
Forgot your iPhone Passcode? Learn to bypass it. | Tutorials, Tips and How to's
|
||||
|
||||
Citaat:
Het enige waar ik schrik voor heb is dat ik herstel en mijn ios wordt bijgewerkt .. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 9 januari 2013 om 12:46 ---------- Citaat:
Laatst gewijzigd door iphone1997; 09-01-13 om 14:09. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
als je het toestel hersteld in itunes komt er automatisch de laatste ios op! houdt daar welk rekening mee
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Je hoeft niet te updaten voor de manier die ik je aanleverde.
|
|
||||
|
||||
Maar jou manier werkt niet voor mijn toestel, ik ben hem nu aan het updaten naar ios 6.0.1 dan kan ik niet meer bellen --" maar ik installeer een jailbraik en sam ik heb nog activations tickets. Maar ik heb gezien dat het instabiel was ..
|
|
|||
|
|||
met activation tickets verkregen via SAM is altijd de vraag wanneer het ophoudt...ze zijn niet voor altijd geldig. Apple kan zo besluiten om die te laten verlopen.....omdat de bug serverside was. Maar altijd leuk om te proberen natuurlijk !
|
||||
|
||||
Het is me gelukt om te unlocken op ios 6.0.1 !
|
|
||||
|
||||
Mooi. Kan hier een slotje op.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: Sam activation tickets | jooskieffer | Unlock | 0 | 10-05-12 18:13 |
iPhone 4: unlock met sam | StiiYl | Unlock | 1 | 08-05-12 16:50 |
|