Wat is het verschil ? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Wat is het Vershil tussen iPhone3,1_5.0.1_9A405_Restore en NO_BB_iPhone3,1_5.0.1_9A405_Restore En welke zou ik het beste gebruiken om te herstellen ? Als jullie me hierop kunnen op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Wat is het verschil ?
Wat is het Vershil tussen
iPhone3,1_5.0.1_9A405_Restore en NO_BB_iPhone3,1_5.0.1_9A405_Restore En welke zou ik het beste gebruiken om te herstellen ? Als jullie me hierop kunnen op antwoorden ben ik al heel ver weg !
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
NO_BB is degene die je baseband niet update als het goed is
|
|
||||
|
||||
Dit topic is gesloten omdat de titel onvoldoende aangeeft waar de discussie over gaat of simpelweg veel te algemeen is. Probeer de volgende keer een duidelijker beschrijvend onderwerp te gebruiken. Zie ook de instructies in de gekleurde vakken bij het aanmaken van een nieuw topic.
//Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wat is het verschil tussen CDMA en GSM? | maeyen208 | iPhone algemeen | 6 | 23-12-12 14:41 |
Wat is het verschil tussen unlocken/jailbreaken? | MCMRTN | Jailbreak | 1 | 15-06-10 23:03 |
onbeperkt internet en hotspots, wat is het verschil ? | olivier08 | Odido (T-Mobile) | 8 | 26-09-08 13:28 |
Bootloader versies wat is het verschil. | forum.bericht | Unlock [archief] | 8 | 15-03-08 20:59 |
|
|