iphone 4s hacktivate ios 6.0.1 is dat mogelijk?? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) goede morge.. ik heb een probleem ik heb een iphone 4s gekocht via marktplaats voor me vriendin. alleen deze blijkt dus een unlock er op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 4s hacktivate ios 6.0.1 is dat mogelijk??
goede morge..
ik heb een probleem ik heb een iphone 4s gekocht via marktplaats voor me vriendin. alleen deze blijkt dus een unlock er op te hebben en zonder de orginele simkaart is deze niet te activeren. dus ze kan er helemaal niks mee en ligt nu een beetje in de kast is er misschien een mogelijkheid om hem toch te kunnen activeren? door middel van een iphone 4s hacktivate ios op 6.0.1?? ofzo iets dat het wel gewoon gebruikt kan worden via Wi-Fi of gewoon op dit moment een dure iphone is maar dat we er wel wat mee kunnen doen dit zijn de gegevens van de iphone 4s IMEI Number : 013055008090309 Serial Number : DNPH8NRMDTD2 Model : IPHONE 4S 16GB WHITE First Activation Date : Mar, 20 2012 23:09:07 Last Activation Date : Apr, 29 2012 11:12:01 Country : GB Current Carrier : Hutchison - United Kingdom GBR Firmware Version : 6.0.X Initial Activation : UK Hutchison. Applied Activation : UK Hutchison. Next Tether : UK Hutchison. Lock Status : Locked graag reactie. mvg perno |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
PS: Marktplaats.nl schijnt ondertussen de allerbeste plaats te zijn om iPhones met een SIM-lock te kopen (als ik al die berichten op dit forum zo lees) |
|
|||
|
|||
Citaat:
maar er zat 5.1.1 op dus toen werkte die wel nog gewoon |
|
|||
|
|||
Altijd Simkaart in het toestel doen en dan pas kopen als hij werkt ..... Of terplaatsten updaten / herstellen ... Doet hij het dan nog dan ben je verzekerd van een simlock vrij toestel ... Maar goed beetje aan de late kant ....
|
|
|||
|
|||
Voor het activeren moet je een 3UK kaartje kopen op ebay scoren. Er bestaan ook dure programmeerbare simkaarten om te activeren voor elke provider. Maar dat is niet echt handig om maar 1 keer te gebruiken. Ik zou hem origineel laten unlocken....voor de prijs dat je hem hebt gekocht is het nog waard !
|
||||
|
||||
Voor 200 Euro had je wel kunnen weten dat er een addertje onder het gras zat, zeker op Marktplaats. Voordeel is wel dat je nu zoveel hebt bespaard dat een IMEI unlock er nog wel af kan.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hacktivate IOS 5 | kevintj07 | iPhone algemeen | 2 | 17-10-11 00:06 |
Image maken voor Iphone of Ipad is dat mogelijk? | zweers | iPad algemeen | 3 | 22-10-10 21:12 |
iPhone straks alsnog legaal activeren? is dat mogelijk? | LA_Ranger | Archief | 3 | 07-03-08 16:12 |
|
|