Fix Weer.app voor Evasi0n jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Werkt niet, is bewezen....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Fix Weer.app voor Evasi0n jailbreak
Werkt niet, is bewezen.
Laatst gewijzigd door arjan95; 05-02-13 om 23:49. Reden: Onjuiste oplossing |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Weer app
Heb precies gedaan zoals omschreven.
Probleem blijft. Uiteraard na reboot. |
|
|||
|
|||
Ik heb mijn weather app verwijderd maar als ik die zip file uitpak, is het geen IPA dus kan ik het niet toevoegen via ifunbox..help?
|
|
|||
|
|||
Kun je in een stappenplan uitleggen hoe dat moet?
|
|
|||
|
|||
lol deze fix werkt niet... er komt een OFFICIELE FIX van het jailbreakteam uit via cydia!... niks installeren zonder officiele bronnen...
|
|
|||
|
|||
Kan ook niet werken. Cydia heeft Weather.app verplaatst ("stashed") maar ook op de originele plaats laten staan.
Als jij dus de een of andere Weather.app in ../Applications gaat zetten blijft nog altijd de app actief in ../stash/Applications |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
planetbeing heeft via twitter laten weten dat ze weten wat het probleem veroorzaakt en dat het in de volgende evasi0n versie wordt verholpen. Hij heeft hiervoor geen ETA gegeven.
|
||||
|
||||
Citaat:
De evasi0n fix is voor de 'long boot'... Edit : Toch wel...Sorry...
|
|||
|
|||
Wel raar dat ze tijdens de vele tests die ze hebben uitgevoerd dit niet tegen zijn gekomen....
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 5 februari 2013 om 20:15 ---------- Raar trouwens dat ik hier gisteren geen last van had, en nu opeens wel.. |
|
|||
|
|||
OP aangepast.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: evasi0n jailbreak (firmware 6.x) | koekjedebij | Jailbreak | 1220 | 27-12-13 22:12 |
|
|