iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: na jailbreak telefoon icoontje weg? (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/134698-na-jailbreak-telefoon-icoontje-weg.html)

pdavie2311 06-02-13 18:36

na jailbreak telefoon icoontje weg?
 
Zo ineens? Ik mis mijn telefoon icoon onderin? Heb al een tijdje geen tweak meer installed? Moet ik nu opnieuw de jailbreak doen? Dat is gewoon weer aan de mac hangen en kiezen voor jailbreak?

Als ik zoek op de iPhone, vind ik telefoon ook niet? Raar toch?
Meer die dit hebben?

Edit: wel iets mis met JB denk ik..Als ik dubbeltap op home button om te zien welke apps lopen, dan blijft hij hangen en kan ik ook niets meer..Pfffff....

Bubbly 06-02-13 19:00

Herstellen dan en opnieuw jailbreaken inderdaad.

Guest-20180925190238 06-02-13 19:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pdavie2311 (Bericht 875375)
Als ik zoek op de iPhone, vind ik telefoon ook niet? Raar toch?

Kijk eens na of er nog standaard apps ontbreken zoals Mail, Maps, Messages, enz...

pdavie2311 06-02-13 19:17

Zo te zien mist er niets anders? Dus gang van zaken is: iPhone herstellen, eerst backup maken? Of juist niet? Maar moet ik dan na jailbreak alle tweaks weer opzoeken en installen? Heb net mooi thema etc..wat een werk, haha!!

Guest-20180925190238 06-02-13 19:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pdavie2311 (Bericht 875393)
Dus gang van zaken is: iPhone herstellen, eerst backup maken? Of juist niet? Maar moet ik dan na jailbreak alle tweaks weer opzoeken en installen? Heb net mooi thema etc..wat een werk, haha!!

Ja, herstel maar als een harde reset niet helpt. Dit is een probleem met standaard apps die Cydia verplaatst ("stashed") heeft. Dat kan wel opgelost worden met heel wat knoeiwerk in een terminal.

Wees heel voorzichtig met tweaks. Installeer de een na de andere en test na elke installatie of alles nog werkt.

stevenensiham 08-02-13 07:41

Voor je hersteld download springtomize als dat al werkt en doe een reload van je settings dit wil ook wel eens plots verdwenen icoontjes terug zetten !!!!! Bij mij werkte dat altijd !!

Bubbly 08-02-13 16:49

Wat is een reload van settings volgens jouw definitie?

stevenensiham 08-02-13 17:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bubbly (Bericht 876198)
Wat is een reload van settings volgens jouw definitie?

in springtomize als je een aanpassing doet kan je kiezen tussen reload settings of respring device !!!! Als die in Nederlands staat zegt die herlaad instellingen !!

Bubbly 08-02-13 19:08

Dat betekent alleen dat Springtomize de veranderingen die jij zojuist in Springtomize hebt aangebracht niet opslaat. Het 'herlaadt' de Springtomize instellingen die je al had en het verandert niets aan andere tweaks en apps.

stevenensiham 08-02-13 19:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bubbly (Bericht 876271)
Dat betekent alleen dat Springtomize de veranderingen die jij zojuist in Springtomize hebt aangebracht niet opslaat. Het 'herlaadt' de Springtomize instellingen die je al had en het verandert niets aan andere tweaks en apps.

Als er soms witte icons of verdwenen icons zijn komen die terug door dat te doen bij mij althans das al wat ik kan zeggen !!!!

arjan95 08-02-13 23:43

Waarom verplaatst Cydia eigenlijk al die standaardapps? Uit mijn ervaring blijkt dat het een risicovol proces is wat mis kan gaan, en het hoeft volgens mij niet echt. Standaard IOS doet het niet, en ze hadden UnionFS bedacht om dit ook op Jailbroken IOS zo te doen. Waarom wordt UnionFS niet meer gebruikt?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:00.