Jailbreak, hoe veilig is een app als mSecure nog discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoe veilig zijn mijn gegevens als ik mijn Ipad jailbreak en bijvoorbeeld een app als mSecure gebruik. mSecure komt gewoon uit de apple app store. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Jailbreak, hoe veilig is een app als mSecure nog
Hoe veilig zijn mijn gegevens als ik mijn Ipad jailbreak en bijvoorbeeld een app als mSecure gebruik. mSecure komt gewoon uit de apple app store.
Is het mogelijk dat er via de jailbreak een programma in mijn mSecure programma kan komen zonder dat ik het door heb? ik vermoed dat de devs die de jailbreak leveren dit nooit zullen doen maar wie zegt mij dat er in de jailbreak zelf geen software zit die alles ongemerkt kan monitoren/doorsturen naar .... Ik installeer verder geen cydia apps, op 3 na die gehost worden door BigBoss. kortom wat is mijn risico? gr, Vincent (jailbreak doe ik alleen om van dat standaard Ipad thema af te komen.) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Gebruik je echter die obscure dievenrepo's dan moet je op het ergste voorbereid zijn want: "there is no such thing like a free lunch". |
|
|||
|
|||
thanks, ken jij toevallig de repo : fnetdesigns.com/cydia/repo.
hier hebben ze een geweldige theme die ik wil |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
internetbankieren nog veilig op je iphone met een jailbreak? | benzisto | Jailbreak apps en thema's | 30 | 06-03-13 12:01 |
password opslag app, hoe veilig zijn ze? | VjT | iPad Apps | 2 | 02-07-12 15:04 |
Hoe kan ik een email-afzender als veilig instellen? | Fred58 | iPhone algemeen | 4 | 04-06-11 13:25 |
|
|