FW 5.2.1 Jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi allemaal, Sinds een paar dagen ben ik in bezit van een ATV 2 met een firmware 5.2.1. Deze krijg ik niet jailbroken. Geprobeerd met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
FW 5.2.1 Jailbreak
Hi allemaal,
Sinds een paar dagen ben ik in bezit van een ATV 2 met een firmware 5.2.1. Deze krijg ik niet jailbroken. Geprobeerd met Seas0npass en snowbreeze en krijg bij de ene de melding This device is not supported by seasonpass en bij de andere: atv kan niet hersteld worden omdat de fw niet compatible is. Nu heb ik me overal sufgezocht en geprobeerd om te downgraden naar een lagere fw, te jailbreaken door allerlei handleidingen op te volgen maar niets helpt. Misschien heb ik me ook vergist hoor, vandaar deze 2 vragen: - is het uberhaupt mogelijk om de fw 5.2.1. te jailbreaken? - zo ja, hoe krijg ik dat voor elkaar? want ik zie overal staan dat 5.2 wel te jailbreaken is maar geldt dat ook voor 5.2.1.? Graag jullie hulp. Thanks, Anelski |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik heb mijn apple tv moeten resetten.
Eerst oorspronkelijke reset uitgevoerd (laatste versie) en ik had beeld via tv. Daarna jailbreak gedaan met Seasonpass (laatste versie) en nu heb ik zwart scherm. Hoe krijg ik dat opgelost? Heb al geprobeerd via menu pijltje boven |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Dus moet opstarten met computer en blijkbaar kan ik XBMC ook niet installeren, dus moet ik maar wachten op een update (of zijn er andere mogelijkheden??) |
|
|||
|
|||
Als je de SHSH hashes van iOS 5.2 lokaal hebt opgeslagen met TinyUmbrella of met aTV Flash (Black) op de servers van FireCore dan zou je eventueel kunnen downgraden.
Heb je dat allemaal niet gedaan dan is er geen andere mogelijkheid. Een untethered jailbreak voor iOS 5.2.1 (=iOS 6.1.3) zit er niet meer in als ik de berichten van de Devs goed begrepen heb. En zonder jailbreak kan je natuurlijk XBMC niet installeren. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
Dat klinkt niet goed. Als ik een nieuwe ATV2 koop, zou ik dan het geluk hebben om er nog oude software op te hebben??? |
|
|||
|
|||
Die kans is aanwezig, maar ik zou het er niet op gokken als ik jou was.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Het goede nieuws is dat ik XBMC wel geïnstalleerd heb gekregen. Hopelijk komt er binnenkort nog een untethered jailbreak beschikbaar. Nu nog eens uitzoeken hoe ik SHSH hashes moet opslaan. |
|
|||
|
|||
Citaat:
evad3rs: ?Nieuwe jailbreak volgt bij volgende grote iOS-versie? (jailbreak) - iPhoneclub.nl |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|