jailbreak iOS 6.1.3 all devices discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik ben aan het proberen het zip. bestand van de nieuwste jailbreak van iOS 6.1.3 aan het downloaden, maar ik kom steeds bij een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
jailbreak iOS 6.1.3 all devices
hallo,
ik ben aan het proberen het zip. bestand van de nieuwste jailbreak van iOS 6.1.3 aan het downloaden, maar ik kom steeds bij een site terecht waar ik niet verder kom: - op chrome: Download Your File Now - op explorer: Download Your File Now is er een manier om toch dat zip. bestandje te krijgen? Gr. Thijs |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
uhh, er is geen jailbreak 6.1.3
|
|
|||
|
|||
die jailbreak is vandaag uitgekomen!!! van evad3rs, kijk maar: www.evad3rsdevteam.com
|
|
||||
|
||||
En gij gelooft in de Paashaas zeker..?!
|
||||
|
||||
dikke vette fake, al lijkt het er wel erg op (de website dan).
|
|
||||
|
||||
Je bent in de val van een stelletje na-apers getrapt.
Dit is is de officiële website van het @evad3rs team: http://evasi0n.com/ Als je de site al heb bezocht of zelfs iets gedownload is het zeer verstandig om een virusscanner je PC grondig te laten controleren.
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
In het beste geval sponsorde je de na-apers (via de reclame op hun site); in het slechtste geval heb je nu kwaadaardige malware op je systeem. |
|
|||
|
|||
ik snap het al, sorry.
discussie gesloten... |
|
||||
|
||||
Citaat:
Prettige paasdagen allemaal.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: whited00r Jailbreak: iOS 5 on older devices | Jaspertm23 | Jailbreak | 2 | 19-01-12 21:03 |
Apps op meerdere devices (IOS 5) | nietemiet | iPad Apps | 6 | 12-10-11 00:05 |
vraagje over iCloud backup van meerdere iOS devices | stekki | iCloud | 0 | 09-10-11 15:48 |
|
|