jailbreak iOS 6.1.3 all devices discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik ben aan het proberen het zip. bestand van de nieuwste jailbreak van iOS 6.1.3 aan het downloaden, maar ik kom steeds bij een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() hallo,
ik ben aan het proberen het zip. bestand van de nieuwste jailbreak van iOS 6.1.3 aan het downloaden, maar ik kom steeds bij een site terecht waar ik niet verder kom: - op chrome: Download Your File Now - op explorer: Download Your File Now is er een manier om toch dat zip. bestandje te krijgen? Gr. Thijs |
|
|
![]() |
|
|||
|
|||
![]() uhh, er is geen jailbreak 6.1.3
|
|
|||
|
|||
![]() die jailbreak is vandaag uitgekomen!!! van evad3rs, kijk maar: www.evad3rsdevteam.com
|
|
||||
|
||||
![]() En gij gelooft in de Paashaas zeker..?!
|
||||
|
||||
![]() dikke vette fake, al lijkt het er wel erg op (de website dan).
|
|
![]() Je bent in de val van een stelletje na-apers getrapt.
Dit is is de officiële website van het @evad3rs team: http://evasi0n.com/ Als je de site al heb bezocht of zelfs iets gedownload is het zeer verstandig om een virusscanner je PC grondig te laten controleren.
|
|||
|
|||
![]() |
|
|
![]() Citaat:
In het beste geval sponsorde je de na-apers (via de reclame op hun site); in het slechtste geval heb je nu kwaadaardige malware op je systeem. |
|
|||
|
|||
![]() ik snap het al, sorry.
discussie gesloten... |
|
|
![]() Citaat:
![]() Prettige paasdagen allemaal.
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: whited00r Jailbreak: iOS 5 on older devices | Jaspertm23 | Jailbreak | 2 | 19-01-12 21:03 |
Apps op meerdere devices (IOS 5) | nietemiet | iPad Apps | 6 | 12-10-11 00:05 |
vraagje over iCloud backup van meerdere iOS devices | stekki | iCloud | 0 | 09-10-11 15:48 |
|
|