//

Jailbreak verwijderen voor Geniusbar?

Jailbreak verwijderen voor Geniusbar? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Is het noodzakelijk om jailbreak van telefoon te halen voor een (hardwarematig) defect aan iphone 5 als ik naar Geniusbar ga morgen?...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-08-13, 23:44
bleesje bleesje is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2013
Berichten: 2
Standaard Jailbreak verwijderen voor Geniusbar?

Is het noodzakelijk om jailbreak van telefoon te halen voor een (hardwarematig) defect aan iphone 5 als ik naar Geniusbar ga morgen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-08-13, 02:05
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bleesje Bekijk bericht
Is het noodzakelijk om jailbreak van telefoon te halen voor een (hardwarematig) defect aan iphone 5 als ik naar Geniusbar ga morgen?

Ik raad je aan om dat te doen. In de Store herstellen ze hem via de iPhone nog een keer, maar omdat je een jailbreak hebt is dat niet mogelijk.
Om je jailbreak te verwijderen kan je de iPhone herstellen via iTunes.

Ik weet echter niet wat de gevolgen zijn als de genius ziet dat er een jailbreak op de iPhone is verricht. Hij is, zoals mij verteld is, verplicht om ter plekke een herstel uit te voeren. Dit vanwege privacy redenen en om zeker van te zijn dat alles ervan af is.
__________________
  #3  
Oud 29-08-13, 09:57
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bleesje Bekijk bericht
Is het noodzakelijk om jailbreak van telefoon te halen voor een (hardwarematig) defect aan iphone 5 als ik naar Geniusbar ga morgen?
Ja, dat is noodzakelijk als je beroep wenst te doen op de garantie:

Citaat:
Apple raadt sterk af om software te installeren die het iOS hackt. Het is tevens belangrijk op te merken dat onbevoegde aanpassingen aan het iOS een schending van de softwarelicentieovereenkomst voor eindgebruikers van het iOS inhoudt en dat Apple hierom onderhoud aan een iPhone, iPad of iPod touch met een onbevoegde aanpassing mag weigeren.
Een onbevoegde aanpassing van het iOS kan kwetsbaarheden in de beveiliging, onstabiliteit, kortere levensduur van de batterij en andere problemen veroorzaken
  #4  
Oud 29-08-13, 09:59
bleesje bleesje is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2013
Berichten: 2
Standaard

Ok bedankt! Mag hij op slot van mij
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Jailbreak verwijderen alonsofo1 Jailbreak 1 25-07-12 13:50
jailbreak verwijderen terrortact Jailbreak 26 09-03-12 12:25
jailbreak verwijderen RayS Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 5 07-01-12 17:12
Verwijderen Jailbreak notorieusjb Jailbreak 2 14-10-10 15:18
Verwijderen jailbreak Schob Jailbreak 1 02-08-10 23:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:35.