Jailbreak verwijderen voor Geniusbar? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Is het noodzakelijk om jailbreak van telefoon te halen voor een (hardwarematig) defect aan iphone 5 als ik naar Geniusbar ga morgen?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Jailbreak verwijderen voor Geniusbar?
Is het noodzakelijk om jailbreak van telefoon te halen voor een (hardwarematig) defect aan iphone 5 als ik naar Geniusbar ga morgen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik raad je aan om dat te doen. In de Store herstellen ze hem via de iPhone nog een keer, maar omdat je een jailbreak hebt is dat niet mogelijk. Om je jailbreak te verwijderen kan je de iPhone herstellen via iTunes. Ik weet echter niet wat de gevolgen zijn als de genius ziet dat er een jailbreak op de iPhone is verricht. Hij is, zoals mij verteld is, verplicht om ter plekke een herstel uit te voeren. Dit vanwege privacy redenen en om zeker van te zijn dat alles ervan af is.
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ok bedankt! Mag hij op slot van mij
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Jailbreak verwijderen | alonsofo1 | Jailbreak | 1 | 25-07-12 13:50 |
jailbreak verwijderen | terrortact | Jailbreak | 26 | 09-03-12 12:25 |
jailbreak verwijderen | RayS | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 5 | 07-01-12 17:12 |
Verwijderen Jailbreak | notorieusjb | Jailbreak | 2 | 14-10-10 15:18 |
Verwijderen jailbreak | Schob | Jailbreak | 1 | 02-08-10 23:21 |
|
|