iOS7 Evasion JB discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal! Even een vraag: Mijn jailbreak werkt dus niet, ringtones uit Cydia werkt niet, apps uit Cydia voor iOS 7 werkt niet. Niks werkt. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iOS7 Evasion JB
Hallo allemaal!
Even een vraag: Mijn jailbreak werkt dus niet, ringtones uit Cydia werkt niet, apps uit Cydia voor iOS 7 werkt niet. Niks werkt. Komt ook niks te staan in de Instellingen app. Dit keer gaat het niet om de 5S zoals beschreven op het forum ivm de 64 bit chip. Maar ik heb de 4S die zou moeten werken (?) Of ben ik weer eens wat te ongeduldig ;-) Hoor graag reacties en ook of anderen hier last van hebben. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Altijd maar opnieuw hetzelfde antwoord: MobileSubstrate handmatig installeren... Bij elke reboot opnieuw te installeren. Dit werkt evenwel niet voor de 64bits toestellen
|
|
||||
|
||||
Dankuwel weet niet hoe ik dat over t hoofd heb gezien.
Heel erg bedankt |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Jailbreak evasion iOS7 & iTunes PROBLEEM | atillXTC | Jailbreak | 1 | 23-12-13 18:30 |
iPhone: Jailbreak evasion en i tunes | mosatrajectum | Jailbreak | 2 | 24-07-13 20:11 |
iPhone: iPhone 4S iOS 5.1.1 (absinthe JB) naar iOS 6.1.2 (evasion JB) | tiimm89 | Jailbreak | 4 | 04-04-13 15:14 |
|
|