ipad 2 blijft rebooten na jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo ik heb een ipad 2 wifi 16 gb zwart ik heb zojuist de jailbreak er op gezet en hij blijft maar rebooten wat moet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ipad 2 blijft rebooten na jailbreak
hallo
ik heb een ipad 2 Wi-Fi 16 gb zwart ik heb zojuist de jailbreak er op gezet en hij blijft maar rebooten wat moet ik nu doen ? hij is al zeker 10 minuten aan het rebooten |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
evasi0n iOS 7.x Jailbreak - official website of the evad3rs Laatst gewijzigd door iScorpio; 03-01-14 om 15:22. |
|
|||
|
|||
ik kan de ipad in geen een mode zetten -.-
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
hoe moet ik iets herstellen / DFU mode als de ipad alleen maar blijft rebooten -.-
|
|
||||
|
||||
inderdaad in DFU modus zetten anders gaat het niet lukken.
Let me google that for you en aub beperk je tot 1 topic en geen 2 in een verschillende afdeling va het forum |
|
||||
|
||||
je hangt je ipad aan itune je blijft beide knoppen home en powerknop indrukken tot de ipad uit is dan laat je de powerbutton los en dan ga je zien dat itunes je ipad wel gaat herkennen daarna kan je de home knop ook los laten
|
|
|||
|
|||
jaa dat werkt moet alleen nog DFU mode zetten moet even kijken hoe dat moet
|
|
|||
|
|||
Dat word je net verteld home en power tegelijk voor 10 sec dan zal iTunes hem herkennen en kan je herstellen.... Lezen en googlen is niet moeilijk....
|
|
|||
|
|||
ja dat heb ik gedaan icloud reserve copie even gedaan dat ik me oude apps en fotos er weer op heb staan en da wil ik hem jailbreaken en gebeurd er het zelfde
|
|
|||
|
|||
Ik denk dat je een verouderde versie hebt staan van de jailbreak tool. De klachten die jij hebt over de bootloop zijn inmiddels verholpen in de nieuwste versie van evasion. Ook het OTA updaten van je iPad is niet mogelijk als je daarna een jailbreak wil uitvoeren voor ios7. Groeten
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipad 3 blijft rebooten | zyra | iPad algemeen | 1 | 07-01-13 23:08 |
iPhone: IPhone 4 blijft hangen op apple logo bij Rebooten Jailbreak Redsn0w | Wessz | Jailbreak | 2 | 19-06-11 00:15 |
iPhone: iPhone 3G blijft rebooten, geen jailbreak, geen unlock | mdahiemstra | Jailbreak | 3 | 16-06-10 13:23 |
iphone blijft rebooten | carloow | iPhone algemeen | 14 | 05-09-09 21:28 |
2g blijft rebooten | bjakkers | iPhone algemeen | 2 | 13-06-09 16:38 |
|
|