Problemen bij downloaden van tweak! discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) hey ! Gisteren kreeg ik te horen dat ik adhv een tweak mijn ps3 controller ging kunnen gebruiken op de iPad. (controllers for all noemt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Problemen bij downloaden van tweak!
hey !
Gisteren kreeg ik te horen dat ik adhv een tweak mijn ps3 controller ging kunnen gebruiken op de iPad. (controllers for all noemt de tweak) Ik heb de tweak gekocht maar nu krijg ik telkens deze foutmelding: opmerking: de gevraagde wijzigingen kunnen niet worden doorgevoerd vanwege conflicten met of afhankelijkheden van andere pakketten die niet teruggevonden kunnen worden. in het engels: Note: The requested modifications cannot be applied due to required dependencies or conflicts that cannot be automatically found or fixed. (zie foto bijlage) Iemand die weet hoe dit op te lossen valt ? thanx |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je btstack geïnstalleerd? Probeer deze eens te verwijderen.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Als die nodig is zou de dev dat inderdaad moeten laten mee installeren.
Probeer die eens te installeren. |
|
|||
|
|||
Je hebt ofwel btstack niet of met lagere versie dan 0.83 geïnstalleerd.
Als je die niet hebt geïnstalleerd, dan dien je btstack (met hogere versie dan 0.83) te downloaden en te installeren. Btstack wordt overigens alleen zichtbaar indien je Cydia gebruikt als ontwikkelaar. Als je als 'gebruiker' bent "ingelogd", kun je dit eenvoudig wijzigen door: 1- Cydia op te starten 2- tik op Beheren 3- tik linksboven op instellingen 4- tik Ontwikkelaar en tik totslot op Gereed. (Wat uitgebreider geantwoord op verzoek van collega, die ook op zoek was .... ) |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb het tabblad bronnen geopend, daarna op instellingen geklikt en daarna ontwikkelaar aangeklikt, maar bij zoeken vind ik nog steeds BTstack niet.. in bijlage een prtscr van mijn bronnen.. alvast bedankt |
|
|||
|
|||
Je moet wel even alles verversen en herladen, dan komt ie vanzelf
Edit: Ik zie dat je de repo van TheBigBoss mist. http://apt.thebigboss.org/repofiles/cydia/ |
|
|||
|
|||
Citaat:
Waar kan ik die bron vinden? ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 21 januari 2014 om 13:44 ---------- Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 21 januari 2014 om 13:52 ---------- Gevonden! wanneer je cydia opstart staat in de linkerkolom op de startpagina 'meer pakketbronnen' en daar stond bij mij bovenaan BigBoss. Initieel gaf hij mij wel een andere link dan deze die jij had gegeven, maar wanneer ik nu naar bronnen ga, zie ik die link die jij me had gegeven.. raar. bedankt !! nu vlug eens controllers for all' proberen te installeren ! |
|
|||
|
|||
Edit:
Idd bij meer pakketbronnen. Onze berichten hebben zich gekruist Suc6 Laatst gewijzigd door Rav3n; 21-01-14 om 15:21. |
Labels |
controllers for all, cydia, opmerking, ps3 controller, tweak |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Problemen bij opslaan van foto's | Appletini | iPad algemeen | 0 | 09-07-13 16:11 |
hulp bij cydia tweak Bridge | smooth | Jailbreak apps en thema's | 0 | 03-05-13 19:44 |
problemen met downloaden van 4.3 | Yvonne1260 | iPhone Apps | 1 | 07-04-11 12:46 |
Problemen met downloaden via Wi-Fi netwerk van Cydia en Rock data | P@t | Archief | 1 | 26-10-09 23:43 |
|
|