iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: Filmrol geeft 2.7 GB aan maar Filmrol is leeg (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/152064-filmrol-geeft-2-7-gb-maar-filmrol-leeg.html)

Dylan 23-02-14 20:34

Filmrol geeft 2.7 GB aan maar Filmrol is leeg
 
Ik krijg telkens de melding dat de telefoon vol is, dus heb ik foto's naar me pc verhuist (en gewist op de foon vanuit iPhoto), echter zegt de telefoon nu nog steeds "2.7 GB onder Filmrol" terwijl ik maar 30 foto's in me Filmrol heb staan.

Iemand een idee? Heb echt niet veel zin om te moeten herstellen enzo..

Thanks!

Ik draai 7.0.4 met Jailbreak.

Dylan 24-02-14 19:18

Iemand? :)


Niemand? :(

darknidja 24-02-14 20:26

Video's kunnen veel ruimte innemen.
Heb je toevallig bij video's iets staan? (Het apparte icoontje dus niet bij foto's zelf)
Ook lijkt mij het slimmer om een restore te doen en te updaten naar ios 7.0.6 omdat daar een belangrijke beveiligingsbug is opgelost.
De jailbreak kan je gewoon weer opnieuw toepassen met evasi0n.

Dylan 24-02-14 21:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door darknidja (Bericht 951014)
Video's kunnen veel ruimte innemen.
Heb je toevallig bij video's iets staan? (Het apparte icoontje dus niet bij foto's zelf)
Ook lijkt mij het slimmer om een restore te doen en te updaten naar ios 7.0.6 omdat daar een belangrijke beveiligingsbug is opgelost.
De jailbreak kan je gewoon weer opnieuw toepassen met evasi0n.

Nope, heb geen video's..

Dat wordt restoren dus,,

Heb jij (of iemand) ervaring met een goede jailbreak-backup app? Ik heb er 1 (BackupIT), maar die heeft wel is kuren gehad.

darknidja 24-02-14 21:16

Nee ik heb ook alles handmatig moeten doen.
Ik zou even in kladblok alle sources en tweaks opschrijven die je hebt.
Als je de tweaks weer gaat installeren dan zou ik ze in de wachtrij toevoegen en dan later allemaal in 1x installeren.
Dit doe je door op installeren te klikken, maar voordat je het bevestigd staat er "verder met wachtrij", daarna moet je naar het begin van beheren gaan en rechtsbovenin klikken op wachtrij.
Ik kan niet beloven dat het werkt, maar het lost in ieder geval al een beveiligingsfout op als je update naar ios 7.0.6.

Niels83 02-03-14 16:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dylan (Bericht 951020)
Heb jij (of iemand) ervaring met een goede jailbreak-backup app? Ik heb er 1 (BackupIT), maar die heeft wel is kuren gehad.

AptBackup werkt goed (wel eerst zelf de bronnen toevoegen)!

sledge 02-03-14 21:08

neem schermafdrukken van de repo's, die komen toch in de stream te staan

WhyNotCallMeRo 16-03-14 15:07

Bij mij loste dit probleem op door de 100APPLE folder te verwijderen met behulp van iFile.
(var/Media/DCIM/) en power off en weer aanzetten

Bubbly 16-03-14 15:22

Syncen met iTunes zou dit kunnen oplossen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:34.