Filmrol geeft 2.7 GB aan maar Filmrol is leeg discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik krijg telkens de melding dat de telefoon vol is, dus heb ik foto's naar me pc verhuist (en gewist op de foon vanuit iPhoto), ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Filmrol geeft 2.7 GB aan maar Filmrol is leeg
Ik krijg telkens de melding dat de telefoon vol is, dus heb ik foto's naar me pc verhuist (en gewist op de foon vanuit iPhoto), echter zegt de telefoon nu nog steeds "2.7 GB onder Filmrol" terwijl ik maar 30 foto's in me Filmrol heb staan.
Iemand een idee? Heb echt niet veel zin om te moeten herstellen enzo.. Thanks! Ik draai 7.0.4 met Jailbreak.
|MacBook Pro Retina 13"| - |Mac Mini i5| - |iPhone 5| - |iPad 4| - |iPad Mini| Laatst gewijzigd door Dylan; 24-02-14 om 01:12. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Iemand?
Niemand? |
|
|||
|
|||
Video's kunnen veel ruimte innemen.
Heb je toevallig bij video's iets staan? (Het apparte icoontje dus niet bij foto's zelf) Ook lijkt mij het slimmer om een restore te doen en te updaten naar ios 7.0.6 omdat daar een belangrijke beveiligingsbug is opgelost. De jailbreak kan je gewoon weer opnieuw toepassen met evasi0n. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Dat wordt restoren dus,, Heb jij (of iemand) ervaring met een goede jailbreak-backup app? Ik heb er 1 (BackupIT), maar die heeft wel is kuren gehad. |
|
|||
|
|||
Nee ik heb ook alles handmatig moeten doen.
Ik zou even in kladblok alle sources en tweaks opschrijven die je hebt. Als je de tweaks weer gaat installeren dan zou ik ze in de wachtrij toevoegen en dan later allemaal in 1x installeren. Dit doe je door op installeren te klikken, maar voordat je het bevestigd staat er "verder met wachtrij", daarna moet je naar het begin van beheren gaan en rechtsbovenin klikken op wachtrij. Ik kan niet beloven dat het werkt, maar het lost in ieder geval al een beveiligingsfout op als je update naar ios 7.0.6. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
neem schermafdrukken van de repo's, die komen toch in de stream te staan
|
||||
|
||||
Bij mij loste dit probleem op door de 100APPLE folder te verwijderen met behulp van iFile.
(var/Media/DCIM/) en power off en weer aanzetten |
|
||||
|
||||
Syncen met iTunes zou dit kunnen oplossen.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mijn inbox is leeg maar app geeft 842 ongelezen mails aan | Dany G | iPhone algemeen | 8 | 20-11-13 21:52 |
iCloud back-up geeft andere grootte filmrol | frenky1989 | iCloud | 0 | 27-10-13 19:13 |
iPhone camera neemt foto's, maar nergens te vinden in filmrol | patte1 | iPhone algemeen | 12 | 17-12-12 15:08 |
Foto: Foto's uit filmrol maar wel in fotostream | milantje | Muziek, foto & video | 4 | 13-09-12 10:55 |
Filmrol leeg na maken foto's | emregullu | Muziek, foto & video | 20 | 29-05-12 15:17 |
|
|