Foto's uit filmrol maar wel in fotostream discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Een vriend van mij heeft geprobeerd mijn telefoon te jailbreaken. Hierbij is alleen een fout ontstaan en heeft hij de installatie niet af kunnen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Foto's uit filmrol maar wel in fotostream
Hallo,
Een vriend van mij heeft geprobeerd mijn telefoon te jailbreaken. Hierbij is alleen een fout ontstaan en heeft hij de installatie niet af kunnen maken. Nu wilde ik mijn reservekopie terug zetten maar hierin zit ook een fout. Nu heb ik 560 foto's in mijn fotostream en 160 bestanden in de filmrol. Terwijl het eerst 560/560 was. Nu wil ik die bestanden van mijn fotostream terug op mijn filmrol (of veilig stellen op de PC) Nu heb ik al gekeken in de Iphone cache op de pc maar daar is niks terug te vinden. Wie kan mij opweg helpen? Gr Milan |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Activeer in het Windows iCloud Control Panel Fotostream op de PC. Je kan die plaatjes dan terugvinden in de map Photo Stream. Dan heb je dat tenminste toch. Succes gewenst |
|
|||
|
|||
Je kan vanuit je fotostream gewoon je foto's weer terug in je filmrol zetten.....
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
geeft niet hoor haha
|
Labels |
filmrol, fotostream |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto's verwijderen van I phone filmrol, als ze al via fotostream op de Mac staan. | blije appel | Muziek, foto & video | 1 | 30-05-12 13:02 |
Foto: Foto's verwijderen uit Filmrol (Foto's App) TRAAG | MvdS | Muziek, foto & video | 1 | 15-05-12 22:04 |
Foto's verwijderen uit fotostream | Elidb | Muziek, foto & video | 14 | 16-02-12 13:47 |
Foto's verwijderen uit filmrol | Peeeth | Muziek, foto & video | 4 | 19-12-11 10:32 |
Foto's uit filmrol weg | philippefeij | Muziek, foto & video | 0 | 23-08-09 13:27 |
|
|