Foto's verwijderen uit Filmrol (Foto's App) TRAAG discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds de iPhone 4S problemen met foto's verwijderen. Wanneer ik een foto wil verwijderen uit de Filmrol, dan gaat de 1e foto goed. De 2e ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Foto's verwijderen uit Filmrol (Foto's App) TRAAG
Sinds de iPhone 4S problemen met foto's verwijderen.
Wanneer ik een foto wil verwijderen uit de Filmrol, dan gaat de 1e foto goed. De 2e foto en de foto's erna, gaan supertraag. Doet volgens mij 10 seconde per foto om deze te verwijderen. Iemand anders dit probleem? En veel belangrijker, hoe kan dit probleem opgelost worden? Thanks. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Nog nooit tegen gekomen, geen idee, is dat opeens gekomen?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto's verwijderen uit fotostream | Elidb | Muziek, foto & video | 14 | 16-02-12 13:47 |
Foto's verwijderen uit filmrol | Peeeth | Muziek, foto & video | 4 | 19-12-11 10:32 |
Foto's verwijderen uit filmrol is anders dan voor de update | Nevanda | Muziek, foto & video | 0 | 19-11-11 10:00 |
Filmrol in de app Foto's | iPhone3GS16GB | Muziek, foto & video | 6 | 25-04-11 23:44 |
Foto's uit filmrol weg | philippefeij | Muziek, foto & video | 0 | 23-08-09 13:27 |
|
|