Video's Deredactie downloaden discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn ipad is gejailbreaked en ik heb de tweak Safari Downloader+ geïnstalleerd. Nu wil ik soms een video downloaden vanop de website www.deredactie.be . Probleem ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Video's Deredactie downloaden
Mijn ipad is gejailbreaked en ik heb de tweak Safari Downloader+ geïnstalleerd.
Nu wil ik soms een video downloaden vanop de website www.deredactie.be. Probleem is dat de url van de video's op die website gecodeerd wordt. Als ik met Downloader+ de video download, krijg ik dan enkel een soort van html-document. Op Google/Youtube vind ik handleidingen om op www.deredactie.be toch de video's te kunnen downloaden, waarbij de paginabron van de url wordt opgezocht door in de broncode te gaan kijken. Zie o.a. ICT-vijver : Een filmpje van Deredactie downloaden Probleem is dat dit werkt op de pc, maar op mijn ipad kan ik de paginabron niet bekijken. Of is dit wel mogelijk? Of heeft iemand een andere oplossing om video's van www.deredactie.be te downloaden op de ipad? Met Safari Download Manager lukte het vroeger, maar deze tweak is (nog) niet iOS 7 compatibel. Vandaar dat ik nu Safari Downloader+ gebruik. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
volgens mij kun je met vlc app een stream openen
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek - Video downloaden | Nico1939 | iPad algemeen | 8 | 02-09-12 17:50 |
Video's bekijken en downloaden | Ro2012 | iPad algemeen | 3 | 21-06-12 16:21 |
Video downloaden via Itunes IPad | a2xnet | iPad algemeen | 3 | 16-09-10 01:48 |
DeRedactie.be (ex vrtnieuws.net) | Paint.It.Black | iPhone Apps | 9 | 01-11-08 13:56 |
|
|