jail break ios 7.1 iphone 4s discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo ik krijg volgende week mijn iphone 5s en nu heb ik vandaag mijn 4s ge update naar ios 7.1 om alvast te kijken hoe ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
jail break ios 7.1 iphone 4s
hallo
ik krijg volgende week mijn iphone 5s en nu heb ik vandaag mijn 4s ge update naar ios 7.1 om alvast te kijken hoe het eruit ziet. maar nu krijg ik er geen jail break meer op. Klopt dit,is deze jail break er nog niet of doe ik iets fout? weet iemand of je de 5s dan op delfde manier moet jail breaken of is dat toch weer anders. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Er bestaat geen jailbreak voor iOS 7.1. TomTom kan je in de Apple App Store kopen, daar heb je geen jailbreak voor nodig.
|
|
|||
|
|||
dus al dat gel.. op youtube dat er een jail is voor de 7.1 is bullshit?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Je bedoelt al die filmpjes op Youtube waar je bv eerst een spel moet installeren en dat dan je iPhone miraculeus gejailbreakt is? Of dat je na betaling van een 'bescheiden' bedrag de tool mag downloaden? Ja dat is allemaal onzin, bedoeld om hits en geld te krijgen van onnozele bezoekers.
Betrouwbare informatie kun je beter hier op iPhoneclub.nl zoeken of op de officiele website van de evad3rs. |
|
|||
|
|||
kan je niet gewoon evasion 7 gebruiken.
want ik heb nu ook ios 7.1 maar zou het kwaad kunnen een jailbreak te gebruiken van ios 7? |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad: iPad 4 jail of Fail break? | wuzzup | Jailbreak | 0 | 05-11-12 08:43 |
iPhone: iphone geupdate naar iOS 4.0.1 maar ik wil hem unlocken en jail braicken | nadal | Jailbreak | 3 | 22-07-10 12:52 |
iPhone: Jail Break Iphone3GS | Macedoon | Jailbreak | 1 | 17-09-09 12:57 |
|
|