jailbreak 6.1 ---> jailbreak 7.0 evasion discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik krijg onderstaande foutmelding als ik mijn huidige jailbreak 6.1 wil updaten naar 7.0 evasion jailbreak. Sorry, the version of iOS (10B143) of the attached ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
jailbreak 6.1 ---> jailbreak 7.0 evasion
Ik krijg onderstaande foutmelding als ik mijn huidige jailbreak 6.1 wil updaten naar 7.0 evasion jailbreak.
Sorry, the version of iOS (10B143) of the attached device is not supported. Wat kan ik hieraan doen? bedankt voor de tips alvast!! gr Lex |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je kan een jailbreak niet updaten. En, evasi0n7 werkt alleen op iOS 7.0.x. Niet op iOS 6. De iPhone nu nog updaten naar iOS 7.0.x is absoluut onmogelijk.
|
|
|||
|
|||
dus ik ben te laat om nu nog een jailbreak 7.0 op mijn toestel te plaatsen? Dan moet ik weer wachten totdat 7.1 te jailbreaken is en dan via itunes mijn iphone updaten tot 7.1?
gr Lex |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
GeekSn0w iOS 7.1.1 Jailbreak - Windows, Mac Download | Official GeekSnow En, laat je niets wijsmaken. Downgraden naar iOS 7.0.x, met opgeslagen SHSH hashes, is onmogelijk op een iPhone 4 met iOS 7.1.1. Om iOS 7 te gebruiken heb je tenminste iTunes 11.1.x nodig. Die iTunes versie verhindert een downgrade (random SHSH generation). Succes verder. |
|
|||
|
|||
bedankt voor je snelle reactie!! ik heb inmiddels een iphone 5. Heb dit al in mijn profiel aangepast. Maar ik neem aan dat je antwoord hetzelfde blijft? helaas de boot gemist
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Potver, ik kwam hier met dezelfde vraag! Heb een iPhone 5 met ios 6 en jailbreak. Nu heb ik ineens de volgende fout: appstore geeft met een badge aan dat ik 9 upgrades heb, maar als ik ze wil bekijken zegt ie weer "alle apps zijn up to date". Ik dacht dus: laat ik upgrade naar ios 7.0.x uitvoeren en opnieuw jailbreaken! Maar dit is dus onmogelijk? Balen!
Iemand hier misschien een oplossing voor t "update" probleem van mijn apps? Heb het al een tijdje.. Edit, heb er zelf al effe een threat voor gestart, ik zal niet meeliften op de aandacht van een ander Laatst gewijzigd door heerlen1987; 30-05-14 om 02:16. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|||
|
|||
Dat was een probleem met de App Store in iOS 6.1.x dat al heel lang is opgelost:
http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...e-ios-7-a.html |
|
|||
|
|||
maar wat is nu wijsheid om te doen? wachten tot een nieuwe jailbreak? en dan de iphone updaten naar de betreffende ios en dan jailbreaken?
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: 5S 7.0.4 evasion jailbreak cydia probleem | atjelie | Jailbreak | 19 | 03-02-14 17:26 |
iPhone: Jailbreak evasion iOS7 & iTunes PROBLEEM | atillXTC | Jailbreak | 1 | 23-12-13 18:30 |
iPhone: Jailbreak evasion en i tunes | mosatrajectum | Jailbreak | 2 | 24-07-13 20:11 |
|
|