Hoe jailbreak je met Pangu? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Allemaal, Ik wil mijn Iphone 4 graag jailbreaken met Pangu (ik heb IOS 7.1.1). Als eerst ik heb volgens mij een ota update gedaan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe jailbreak je met Pangu?
Hallo Allemaal,
Ik wil mijn Iphone 4 graag jailbreaken met Pangu (ik heb IOS 7.1.1). Als eerst ik heb volgens mij een ota update gedaan naar 7.1.1, als ik dan update naar 7.1.2 met Itunes kan ik dan ook gewoon jailbreaken? En dan nu de jailbreak zelf, deze is blijkbaar illegaal (het een of andere centificaat ofzo)? En als ik mijn Iphone wil jailbreaken met Pangu, kan ik dan ook iets van (ik zag iets op het forum over troep die er af kan(maar hoe)? En moet je ook je datum veranderen voor de jailbreak? Ik wil graag zo veel mogelijk troep tweaks weg hebben (en geen virus op mijn laptop ). Verder is alle informatie welkom . Alvast Bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heb je ook mijn verdere vragen gelezen hanske?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Over het al dan niet illegaal zijn van een JB zijn hiet genoeg topics te vinden. Citaat:
Ja |
|
|||
|
|||
Ik heb het zelf al opgezocht hoor, als antwoord ja op de vraag moet je de datum veranderen is niet heel erg nutting. Een jailbreak is ook legaal trouwens. En staat ergens in het forum, ja erg bedankt waar in het forum en welke datum dan?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
http://forum.iculture.nl/f14/jailbre...ios-7-1-x.html |
|
|||
|
|||
Citaat:
2: Nee 3: Geen idee wat je bedoeld 4: Ja (2 juni 2014) 5: Na de jailbreak is je telefoon en PC verder nog helemaal 'schoon' |
|
|||
|
|||
De datum wordt zelfs automatisch voor je terug gezet als je internet (mobiel of Wi-Fi) op je iPhone hebt.
|
|||
|
|||
Dat Pangu een gestolen en vervallen Apple Enterprise Certificate gebruikt om de exploits te injecteren met een Apple Signature. Daarom moet ook de datum teruggezet worden naar een datum dat het gestolen Enterprise Certificate nog geldig was.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Pangu: Untethered jailbreak voor iOS 7.1.x | xbored | Jailbreak | 127 | 18-09-14 14:12 |
iPhone: Pangu | zerocow | Jailbreak | 3 | 02-07-14 11:26 |
hoe kan ik n ipad2/iphone4 met 5.1.1 met jailbreak updaten naar iOS 6? | joachimzondag | iPad algemeen | 10 | 20-10-12 18:43 |
iPhone: Hoe reboot ik na jailbreak met absinth? | Speldekopje | Jailbreak | 3 | 07-08-12 17:43 |
iPhone: Hoe iPhone met jailbreak updaten? | bvstrien | Jailbreak | 5 | 16-12-11 14:17 |
|
|