Winterboard icoon niet te vinden na update vanuit Cydia discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Ik heb weer even een vraag. Er was een update voor Winterboard in Cydia en die heb ik gedaan, maar nu is dat icoon ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Winterboard icoon niet te vinden na update vanuit Cydia
Hi,
Ik heb weer even een vraag. Er was een update voor Winterboard in Cydia en die heb ik gedaan, maar nu is dat icoon nergens te vinden. Heb het volgende al gedaan: - Paar keer respring gedaan - Via Springtomize de rijen en kolommen instellingen gereset omdat hij misschien verstopt kan zitten - Gezocht op mijn iPhone naar winterboard. Kan iemand mij helpen? Dank je wel! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Winterboard is geen 'standalone' app meer en heeft dus ook geen eigen icoon meer. Je kunt het gewoon vinden bij instellingen en staat net iets boven de appstore apps ;-)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Graag gedaan ;-)
Daar heeft het overigens ook altijd al gestaan, ook ten tijde dat er dus nog wel een apart icoon op het springboard stond. Verder heeft Saurik het ook gewoon vermeld in de changelog van Winterboard zelf. "To enable, disable, or change the order of themes, see the WinterBoard panel in the Settings app: there is no standalone app as of version 0.9.3916." |
|
|||
|
|||
Als je icoontje terug wilt: cydia.myrepospace.com/lamerz voeg toe aan je bronnen en icoontje zit in de repo
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Thema's niet terug te vinden in winterboard. | Smashy | Jailbreak apps en thema's | 0 | 11-09-11 01:03 |
cydia update winterboard en mobile substrate | taker1987 | Jailbreak apps en thema's | 1 | 23-06-10 21:29 |
Update Cydia & Winterboard | bababakkus | Jailbreak apps en thema's | 3 | 20-08-08 00:05 |
|
|