TAIG en iOS 8.1.2 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) hahaha daar zat ik dus net aan de denken ja,, idd op een mac zit ik...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
hahaha daar zat ik dus net aan de denken ja,, idd op een mac zit ik
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
T schijnt dat er een 8.1.3 in de lucht hangt ...
|
|
|||
|
|||
Bedoel je ios 8.1.3 of jb
|
|
||||
|
||||
iOS 8.1.3 bedoel ik
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Dit is niet zo goed (denk ik). Tenminste niet voor garantiefetischisten:
|
|
||||
|
||||
Uhu, ik las het gisteren ook.
http://www.reddit.com/r/jailbreak/co...ig_on_ios_812/ http://www.reddit.com/r/jailbreak/co...nd_the_zprint/ |
|
||||
|
||||
Of je garantie dan vervalt dat weet ik niet, ik had vroeger altijd de galaxy lijn voorzien van root toegang, ook daar werd gezegd dat je dan geen garantie meer zou hebben, heb hem een paar keer opgestuurd zonder problemen terwijl de root er nog opstond. Ik kreeg hem gewoon gewassen en gestreken weer terug.
|
|
|||
|
|||
Stefan Esser laat, naar goede gewoonte, niet veel los. Aangezien dit fenomeen alleen van toepassing is op de A7 en A8 64-bits processoren vermoed ik dat er "iets" in het beveiligde gedeelte van die processoren aangezet wordt.
Verder geen probleem voor mij. iOS 8.1 + jailbreak draait hier op een test iPhone 5. Voor de anderen: voorlopig voorzichtig zijn met tweaks of backups met jailbreak restanten die een Kernel Panic kunnen veroorzaken. |
|
|||
|
|||
Nog even en apple voegt een tijdbom in de ios versie, zodra je een jailbreak doet word je device na een tijd uitgeschakeld en oud dan niet meer te repareren,
dit trucje is ook uitgehaald door chinese clone satelliet boxen van dream. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Op een iDevice met een jailbreak kan een tweak die een invloed uitoefent op de hardware functies ook een Kernel Panic veroorzaken. Een Kernel Panic in Unix is in Windowstaal een BSOD (Blue Screen of Death). De crash reports van een Kernel Panic zijn zeer uitvoerig, veel meer dan de gemiddelde jailbreaker lief is. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Als ik ios 8.1.2 JB met Taig zou ik dan de app van Pangu kunnen installeren?
|
|
|||
|
|||
Hallo,
Ik heb vandaag mijn iphone 4s gejailbreakt op ios 8.1.2 De eerste keer dat ik het deed had ik het probleem dat safari geen pagina's kon laden, dat is gefixt door de iphone te resetten en opnieuw te jailbreaken, maar nu zit ik met een ander storend ding waarvan ik wil weten of het goed of fout is. Wanneer ik mijn iphone reboot valt na de apple logo de beeld uit voor ongv 10/15 sec en dan pas komt de lockscreen tevoorschijn. Zoals ik al zei, ik stoor me eraan en ik zou graag willen weten of meerdere mensen dit hebben Alvast bedankt Mvg |
|
|||
|
|||
Is het ondertussen al 'verstandig' om 8.1.2 op een ipad air te jb'en?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Verder zal ik weinig gebruiken naast wat simpele tweaks. |
|
|||
|
|||
Het venstertje is definitief gesloten.
|
|
|||
|
|||
Wat bedoel je? Wordt iOS 8.1.2 niet meer gesigned door Apple?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Jailbreak 8.1.1 from taig.com | mykie | Jailbreak | 82 | 08-12-14 22:12 |
|
|