//

Iphone 5 restoret niet

Iphone 5 restoret niet discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Mijn iPhone 5 wil niet meer restoren. Ik had geen bereik meer (no service) en heb toen de iPhone proberen te herstellen. Nu blijft ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-01-15, 00:01
mathijz013 mathijz013 is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 5
Standaard Iphone 5 restoret niet

Hallo

Mijn iPhone 5 wil niet meer restoren.
Ik had geen bereik meer (no service) en heb toen de iPhone proberen te herstellen.
Nu blijft de telefoon op elke manier dan ook hangen op t laatste stukje van restoren. De status balk is vol maar blijft daar op hangen. Na enkele uren komt er dan een melding met een error code, waar niks over te vinden is.

T betreft een iPhone 16 GB met IOS 8.1.2. Hier probeer ik ook naar te restoren.

Heb echt van alles al geprobeerd.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-01-15, 06:33
Otje82 Otje82 is offline
• iOS 10.0.1
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 590
Standaard

Om welke error code gaat het?
  #3  
Oud 07-01-15, 10:39
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Op welke manier(en) heb je gerestored? Mbv iTunes? In dfu modus? Zelf een ipsw gedownload of door iTunes laten kiezen?
Of heb je direct op het toestel zelf geprobeerd te restoren?

Note: als je toestel een jailbreak heeft, kun je niet vanaf het toestel zelf restoren. Dan moet je iTunes gebruiken.
  #4  
Oud 09-01-15, 14:16
Scooter's schermafbeelding
Scooter Scooter is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.193
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ballegooier Bekijk bericht
Op welke manier(en) heb je gerestored? Mbv iTunes? In dfu modus? Zelf een ipsw gedownload of door iTunes laten kiezen?
Of heb je direct op het toestel zelf geprobeerd te restoren?

Note: als je toestel een jailbreak heeft, kun je niet vanaf het toestel zelf restoren. Dan moet je iTunes gebruiken.
De manier waarop Ballegooier het hier uitlegt is de beste manier heb deze week ook zo een probleem gehad en via DFU mode ging het perfect
__________________
Ik ben vlaming en daar ben ik fier op
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 3gs start niet meer op en laad ook niet meer op en itunes herkent hem ook niet youssef10 iPhone algemeen 9 01-11-12 17:24
Iphone 3GS 32GB White laat niet, gaat niet aan en de computer herkent hem niet brenn13 iPhone algemeen 5 27-08-12 20:59
Iphone 3gs laat niet op en word niet herkend door itunes sandertamse iTunes 7 09-04-12 11:51
Iphone start niet meer op. Itunes herkent de iphone niet erwe1974 iTunes 6 05-03-12 13:08
Iphone 2g laad niet meer op, melding: Dit accessoire is niet bedoeld voor de iphone japanner Archief 2 09-11-09 18:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:44.