Iphone 5 restoret niet discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Mijn iPhone 5 wil niet meer restoren. Ik had geen bereik meer (no service) en heb toen de iPhone proberen te herstellen. Nu blijft ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 5 restoret niet
Hallo
Mijn iPhone 5 wil niet meer restoren. Ik had geen bereik meer (no service) en heb toen de iPhone proberen te herstellen. Nu blijft de telefoon op elke manier dan ook hangen op t laatste stukje van restoren. De status balk is vol maar blijft daar op hangen. Na enkele uren komt er dan een melding met een error code, waar niks over te vinden is. T betreft een iPhone 16 GB met IOS 8.1.2. Hier probeer ik ook naar te restoren. Heb echt van alles al geprobeerd. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Om welke error code gaat het?
|
|
||||
|
||||
Op welke manier(en) heb je gerestored? Mbv iTunes? In dfu modus? Zelf een ipsw gedownload of door iTunes laten kiezen?
Of heb je direct op het toestel zelf geprobeerd te restoren? Note: als je toestel een jailbreak heeft, kun je niet vanaf het toestel zelf restoren. Dan moet je iTunes gebruiken. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3gs start niet meer op en laad ook niet meer op en itunes herkent hem ook niet | youssef10 | iPhone algemeen | 9 | 01-11-12 18:24 |
Iphone 3GS 32GB White laat niet, gaat niet aan en de computer herkent hem niet | brenn13 | iPhone algemeen | 5 | 27-08-12 21:59 |
Iphone 3gs laat niet op en word niet herkend door itunes | sandertamse | iTunes | 7 | 09-04-12 12:51 |
Iphone start niet meer op. Itunes herkent de iphone niet | erwe1974 | iTunes | 6 | 05-03-12 14:08 |
Iphone 2g laad niet meer op, melding: Dit accessoire is niet bedoeld voor de iphone | japanner | Archief | 2 | 09-11-09 19:09 |
|
|