Jailbreak 8.1.3 iphone6 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb een iPhone 6 met 8.1.3 en draai op Win Xp 32-bit ik wil graag op 8.1.3 blijven ik kan alleen nergens vinden ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Jailbreak 8.1.3 iphone6
Hallo,
ik heb een iPhone 6 met 8.1.3 en draai op Win Xp 32-bit ik wil graag op 8.1.3 blijven ik kan alleen nergens vinden hoe ik dat doe ik lees overal dat je een backup moet maken en moet upgraden naar iOS 8.3 kan ik niet gewoon een backup maken met iTunes van 8.1.3 en daarna direct jailbreaken zonder herstel of upgrade te doen van me iPhone 6 ? ik zoek trouwens ook de juiste link naar de versie van iTunes voor Win Xp 32 Bit alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Windows XP + iOS 8.1.3 + Jailbreak = Formitastisch triootje
|
|
|||
|
|||
?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
dus ik kan gewoon direct jailbreaken met TaiG zonder te herstellen of wat dan ook?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb me iPhone met 8.1.3 erop zo uit de winkel gekregen dus geen idee of ik een OTA update heb?
|
|
||||
|
||||
Blijft nog maar efkes van die jailbreak af...
Hij is zeer onstabiel en mobile substrate moet nog aangepast worden waardoor nog maar een handvol tweaks werken... Maar als ge echt wilt 'biegelen'...be my guest...
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kleinere IPhone6/7?? | wblink | iPhone algemeen | 1 | 27-05-15 19:26 |
iphone6 werkt niet meer | bosco44 | iPhone algemeen | 3 | 24-03-15 14:20 |
Instagram op iphone6 | bigdaddy1993 | iPhone Apps | 1 | 18-02-15 08:35 |
Standaardagenda ontbreekt op iphone6 | Mercwilly | iPhone algemeen | 6 | 21-01-15 13:45 |
|
|