Horizon go werkt niet met jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Moet de horizon app downloaden, maar het werkt niet met een gejailbreakd toestel.. Is hiervoor een fix?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Horizon go werkt niet met jailbreak
Hallo,
Moet de horizon app downloaden, maar het werkt niet met een gejailbreakd toestel.. Is hiervoor een fix? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ik heb gelezen dat tsprotector hier de oplossing voor is maar weet hier niet het fijne van, misschien wel handig om naar te kijken!
|
|
|||
|
|||
xcon is proberen
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 5 juli 2015 om 19:30 ---------- Xcon werkt ook niet. Vanuit bigboss repo. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 5 juli 2015 om 19:31 ---------- Citaat:
Nog nooit van gehoord, hoe kom je hierbij? Nogmaals dankjewel. |
|
||||
|
||||
IK gebruik de tweak flex2 and daar een non-jailbreak tweak geactiveerd
|
|
|||
|
|||
Tsprotector werkt wel moet je die speciale versie nemen
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik heb een jailbreak iOS 8.4 met horizon en die werkt bij mij gewoon eerst geeft ie jailbreak melding weer ik druk nog een keer op play en kan dan gewoon kijken
Ik heb geen tsprotector of die andere erop staan |
|
|||
|
|||
Ik krijg nu yelo play van Telenet ook niet meer aan de praat met xcon. Ik heb een 6s plus met iOS 9.0.1 en jailbreak. Als ik via de app live tv wil kijken, krijg ik de jailbreak melding. De app voor andere zaken gebruik gaat wel (maar die heb ik niet nodig).
Iemand met jailbreak die deze app wel kan gebruiken (live kijken) op iOS 9? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Precies dit. Werkt ook op 9.0.2. Eerst geeft hij inderdaad aan dat ik niet kan kijken vanwege een jailbreak. Deze melding wegdrukken en dan weer op play.
|
|||
|
|||
Iemand die yelo play van Telenet aan de praat krijgt op iOS 9 met jailbreak?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Horizon Go update niet geschikt voor Jailbreak? | vanzantendus | Jailbreak apps en thema's | 6 | 07-11-14 09:05 |
UPC Horizon-App werkt niet? | Geert1976 | iPad Apps | 5 | 25-05-13 13:44 |
Horizon app werkt niet | Caspar Verhaagen | iPad Apps | 9 | 07-12-12 00:08 |
UPC-app (iPhone 4) werkt niet met Horizon. | amsterdam2226 | iPhone Apps | 0 | 30-10-12 18:23 |
iPhone: jailbreak met purplera1n werkt niet... | Orpheo | Jailbreak | 2 | 14-09-09 07:58 |
|
|