itv online kpn werkt niet op jb tel discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) mijn iphone 4s werkt de itvonline niet meer sinds een update vorigjaar. dit was ook het geval op mijn ipad maar na een update en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
itv online kpn werkt niet op jb tel
mijn iphone 4s werkt de itvonline niet meer sinds een update vorigjaar.
dit was ook het geval op mijn ipad maar na een update en herstel enz. werkt het op de ipad wel weer. lees daar zit geen jailbreak op maar op de iphone 4s werkt het niet, en ik denk dus door de jailbreak. heeft iemand een werkende oplossing of how to om dit aan de gang te krijgen? ik ben aant zoeken geweest kom wel Xcon Flex 2 en ts- protector tegen, maar krijg het niet voor elkaar, of ik laat een steekje liggen of het kan nog niet. er zijn toch meer mensen met dit probleem ? het moet KPN toch eigenlijk een biet schelen of ik jailbreak ? ik wil online tv kijken !! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
opgelost werkt met een flink gegoogle voor een repo
voor de nieuwe ts protector8 |
|
|||
|
|||
Zou je misschien een pm willen sturen met de repo erin? Thanks!
|
|
|||
|
|||
Hey,
Zou je die repo naar mij ook eens willen sturen aub? Alvast bedankt |
|
|||
|
|||
Mensen
Google stond al in mijn bericht ! Ik voerde dit in: tsprotector 8 repo Resultaat 1 staat de repo in! Succes |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: KPN Itv Online werkt niet meer na update | jgclardeij | Jailbreak | 75 | 12-03-15 23:12 |
mobiel internet - via sms/tel - werkt niet ? | steves | iPhone algemeen | 7 | 30-04-08 00:28 |
|
|