Jailbreak 9.3.3 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door pennydehaan Is er iets dat ik met cydia kan installeren wat de boel weer iets veiliger maakt? Wachten tot er een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
https://www.reddit.com/r/jailbreak/c...ive_for_ios_9/ |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Dank je wel Timosha! Boerenverstand on.
|
|
|||
|
|||
En na een herstart ? omdat deze Semi-unthetered is werkt ook de JB dan niet meer. Enige mogelijk heid om dan weer JB te gebruiken is opnieuw PP helper erop zetten inclusief het certificaat en deze weer te verwijderen... PFF wel een gedoe..
|
|
|||
|
|||
twijfel
hallo allemaal,
ik heb altijd mijn iPhone gejailbreaked maar nu twijfel ik omdat er gesproken wordt over poorten die wel/niet open staan. Ik draai momenteel iOS 9.3.3 nadat ik met jailbreak op 8.1 zat. Kan ik deze nu wel/niet untethered jailbreaken of niet? welke site met de benodigde jailbreak software is "betrouwbaar". ik heb een aantal topics gelezen maar ben even de draad kwijt wat nu wel en niet kan. hoor graag van jullie. gr. runne |
|
||||
|
||||
Weet iemand of 9.3.3 nog gesigned wordt?
|
|
||||
|
||||
Nog steeds...net zoals 9.3.2 trouwens...
|
||||
|
||||
Tx, upgradet naar 9.3.3
|
|
|||
|
|||
Weet iemand welke website de juiste info staat over het jailbreaken van 9.3.3 wat wel en niet kan?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb deze gebruikt http://www.idownloadblog.com/2016/07/29/jailbreak-ios-9-2-9-3-3-with-pangu-english/
Maar dit zegt alleen hoe, geen achtergrond over veiligheid enz. Werkt wel en je krijgt een certificaat voor een jaar (als je de beschrijving volgt) |
|
|||
|
|||
Citaat:
Saurik zegt zoiets niet gauw, dus ga er maar van uit dat het zo is. Totale veiligheid bestaat trouwens nooit, maar dit zou dus veilig genoeg moeten zijn en in ieder geval geen overduidelijke backdoors of malware moeten installeren.
|
|||
|
|||
Dat zijn drie 0Days van formaat. De natte droom van elke sjeelpreker:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Er zullen wel westerse devs zijn die het Pangu Team en 25PP zullen helpen. Voor een paar honderdduizend Dollar wel te verstaan. |
|
||||
|
||||
Met zo'n grote gaten zal Apple toch wel snel stoppen met 9.3.4 signeren?
|
|||
|
|||
wat ik me afvraag is of die drie zwarte gaten er ingeslopen zijn in de update van 9.3.3. naar 9.3.4. , Hebben ze de JB te snel willen killen en daardoor liggen klungelen?
Frappant is dat met het uitbrengen van 9.3.5 gelijk 9.3.3. dicht gegooid is? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dus, die lekken zitten ook in iOS 9.3.3 en ouder. En het Pangu Team heeft die niet ontdekt (anders zouden ze de JB niet moeten injecteren met sideloading en een gestolen certificaat). |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: 3GS/Belgisch/3.12/Jailbreak | Windows 7 reinstall, tips tbv behoud jailbreak ? | Moehaha | Jailbreak | 0 | 28-03-10 00:19 |
|
|