Iphone 3g Jailbreak wegwerken discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb hier een Iphone 3G en zou wel nog even wachten om hem te jailbreaken, daar ik niet zeker ben als ik hem ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 3g Jailbreak wegwerken
Hallo,
Ik heb hier een Iphone 3G en zou wel nog even wachten om hem te jailbreaken, daar ik niet zeker ben als ik hem nu jailbreak en plots er is iets aan de Iphone en ik doe een firmware restore alvorens ik hem opstuur of ze kunnen zien dat hij gejailbreakt is geweest? Of wordt met de Firmware update de jailbreak weggewerkt ? Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Hoe sporen van jailbreak wegwerken? | reza | Jailbreak | 4 | 20-10-08 23:57 |
|
|