iPhone 6 jailbreak iOS 10.2 wat kan er wel en wat niet discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Nee bij mij niet. Klinkt als een crash.... van het een of ander. Heb bij mij ook al een keer of 4 een spontane reboot ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nee bij mij niet. Klinkt als een crash.... van het een of ander.
Heb bij mij ook al een keer of 4 een spontane reboot gehad! Mocht dit bij jou nog eens gebeuren dan met impactor yalu er terug opzetten en dan op go klikken. Dan respringt springboard en je jailbreak is weer actief! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ja ga t straks nog 1 keer proberen maar als hij er steeds af blijft gaan dan hou ik het voor gezien. Zie het niet echt zitten om iedere 7 dagen mijn iPhone opnieuw te jailbreaken via impactor.
Bedankt voor je reactie. |
|
|||
|
|||
Wellicht een tweak die toch incompatible is?
|
|
|||
|
|||
Er staat een nieuwe cydia.impactor die deze bug oplost 09.39 vanmiddag uitgekomen..
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 3gs jailbreak 4.3.5 kan niet bellen | jandevoer | Jailbreak | 9 | 29-09-11 23:46 |
iPhone: Iphone 3gs 3.1.3. Jailbreak of niet | Pathfire | Jailbreak | 8 | 02-04-10 22:18 |
Iphone 3gs jailbreak, kan het of kan het niet | Jorissje | Archief | 3 | 02-12-09 17:57 |
iPhone: Wie kan me helpen ! Ik krijg mijn iphone niet meer goed aan, jailbreak is niet gelukt | jevousaime3 | Jailbreak | 4 | 27-10-09 17:34 |
|
|