vinkje uitzetten bij activate phone 0f juist aan discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) wat is het verschil nou ??? Ik heb een at&t telefoon (3g) met een t mobile simkaart moet die nou aan of uit het vinkje ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
vinkje uitzetten bij activate phone 0f juist aan
wat is het verschil nou ???
Ik heb een at&t telefoon (3g) met een t mobile simkaart moet die nou aan of uit het vinkje bij het pwn 2.0.0.3 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Wat bedoel je met een a&t telefoon ? heb je een in de states kunnen kopen die je hier wilt gebruiken ? Je kan activate aanklikken .
|
|
||||
|
||||
Ik heb een at&t gesimlock iphone 3g maar ik wil een turbo sim of x sim erin met t mobile .... moet ik dan bij pwd 2.0.0.3 vinkje aan of uit zetten
dank jewel macfreak voor de snelle reactie |
|
|||
|
|||
hallo, je zal het vinkje bij mij weten niet moeten aanzetten. Let wel op je zal er nog niet mee kunnen bellen. Enkel jailbreaken. Er bestaat nog geen software mattige unlock, nog even geduld
|
|
||||
|
||||
met een turbo sim schijnt het wel mogelijk te zijn
alleen vroeg me af of ik wel de vink aan moet zetten |
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
|
|
||||
|
||||
alles uit vinken behalve cydia dus ?
klopt het ? Laatst gewijzigd door macfreaker; 02-08-08 om 19:31. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vinkje aanzetten bij: op deze iphone aangemaakte contactpersonen | Baarle Nassau | iPhone algemeen | 0 | 22-04-09 21:01 |
Snel aan- en uitzetten | tantepoes | Wi-Fi | 2 | 27-08-08 17:33 |
SSH aan/uitzetten in 2.0 | matthijst | Jailbreak apps en thema's | 95 | 27-08-08 16:13 |
Bleutooth aan- en uitzetten | DuncanH | iPhone algemeen | 2 | 29-01-08 15:35 |
Phone dialpad tonen uitzetten | dentify | iPhone algemeen | 2 | 19-11-07 06:06 |
|
|