Permissions veranderen zonder WIFI discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zoek een manier om de permissions van bestanden op mijn iPhone te veranderen zonder WIFI.. De WIFI van mijn iPhone is stuk, en de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Permissions veranderen zonder Wi-Fi
Ik zoek een manier om de permissions van bestanden op mijn iPhone te veranderen zonder Wi-Fi.. De Wi-Fi van mijn iPhone is stuk, en de enige oplossing is een nieuw communication board steken, maar dit ben ik dus niet van plan..
met DiskAid heb ik bestanden naar de iPhone kunnen kopieren, maar nu moet ik de machtigingen veranderen als ik spelletjes wil installeren. Weet iemand een programma (windows of mac) die dat kan? Bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
En wanneer je deze copieert naar je map met diskaid en dan via mobile terminal de rechten wijzigt ? Heb je dat al geprobeerd ?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
MacFreaker en ik werken samen op dezelfde tijd
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: Unlock 3G zonder bb te veranderen? | geodude | Unlock | 1 | 14-02-11 07:43 |
SMS ringtone iPhone4 veranderen zonder jailbraik | Cindyb | Ringtones en Wallpapers | 1 | 24-09-10 23:53 |
SB Wallpaper veranderen zonder Winterboard?? | digital1973 | Jailbreak apps en thema's | 2 | 15-04-09 18:08 |
|
|